44,2 tys. zł brutto rocznie - tyle wydaje magistrat na prowadzenie profilu 'Miasto Gdańsk' na portalu społecznościowym Facebook. Jak poinformowała "Gazeta Wyborcza Trójmiasto", prowadzeniem profilu zajmuje się gdańska agencja public relations Projekt PR.
Gdańscy radni chcą się więc przyjrzeć zleceniom biura promocji miasta Gdańska. Dariusz Słodkowski z PO zapowiedział interpelację. Chce się dowiedzieć z jakimi firmami współpracowało do tej pory biuro promocji miasta Gdańska.
Jak tłumaczy "Gazecie Wyborczej" Anna Zbierska, dyrektor biura promocji gdańskiego magistratu, prowadzenie profilu na portalu społecznościowym Facebook to wbrew pozorom bardzo trudna umiejętność. Na początku magistrat robił to sam, jednak gdy zablokowano w urzędzie wejścia na Facebook zapadła decyzja, by prowadzenie profilu zlecić zewnętrznej firmie.
Źródło: Gazeta Wyborcza
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?