Absolvent Talent Days - największe targi pracy i praktyk w Polsce. Już 7 marca w Ergo Arenie

  • Dziennik Bałtycki

(KGK)

Setki stoisk pracodawców, tysiące ofert pracy, warsztaty i spotkania - to główne atrakcje Absolvent Talent Days, które odbędą się 7 marca w Ergo Arenie.

Tegorocznej, wiosennej edycji Absolvent Talent Days przyświeca idea „Bądź krok przed innymi”.

- Przyjdź i miej przewagę nad innymi w budowaniu swojej kariery zawodowej – zachęcają organizatorzy wydarzenia.

Dla studentów i młodych specjalistów przygotowano kilka tysięcy ofert pracy, praktyk i staży.

W XI edycji Absolvent Talent Days weźmie udział ponad 750 pracodawców z 50 różnych branż. Wśród nich będzie można znaleźć firmy o międzynarodowej sławie, jak chociażby Deloitte czy Capgemini. Będzie też można porozmawiać z przedstawicielami firm takich jak m.in. Jeronimo Martins, L’Oreal, LOT czy Makro.

- Uczestnicy mogą się zainspirować, znaleźć pomysł na początek ścieżki kariery. Na miejscu będzie można porozmawiać z pracodawcami w nieformalnej atmosferze i od razu aplikować – mówią organizatorzy Absolvent Talent Days.

Wystarczy podejść do stanowisk wybranych przez siebie firm i zadać pytania ich pracownikom i rekruterom. Chętni mogą łatwo aplikować, wykorzystując opaskę e-CV, którą otrzymają przy rejestracji na wydarzeniu.
Jak to działa? System e-CV pozwala na przepływ aplikacji bezpośrednio do skrzynki pracodawcy.

- Tym samym zakończyliśmy erę papierowych życiorysów i długich procesów rekrutacji. Rozmowa z pracodawcą odbywa się tu i teraz. Targi można więc opuścić z pracą lub praktykami w kieszeni – tłumaczą organizatorzy.

Wystarczy, że przed wydarzeniem uzupełnimy nasz profil i załączymy CV podczas rejestracji na targi za pośrednictwem strony internetowej.

Dla tych, którzy nie chcą zmieniać miejsca pracy, ale chcą wzbogacić swoje umiejętności, przygotowano imponującą listę ciekawych szkoleń i warsztatów. Można poszerzyć swoje kompetencje i zdobyć wartościowe certyfikaty. Wystarczy na bieżąco sprawdzać listę warsztatów na internetowej stronie targów.

Na wydarzeniu nie zabraknie także sprawdzonych atrakcji. Uczestnicy będą mogli skonsultować swoje CV ze specjalistami, bezpłatnie wykonać profesjonalne zdjęcie do aplikacji i budować relacje zawodowe, które w przyszłości mogą zaprocentować nowymi pomysłami na ścieżkę kariery.

Warsztaty i spotkania podczas targów

  • Godz. 11.00-11.50 - Jak Cię widzą, tak Cię….rekrutują. CV okiem rekrutera. Magdalena Nowakowska, HR Specialist i trener w firmie Competence Call Center, przekaże kilka wskazówek, jak spojrzeć na swoją aplikację okiem rekrutera.
  • Godz. 11.00-11.50 - Mam pierwszą pracę! Co teraz?
  • Godz. 12-13 - Ewolucja architektury systemów IT.
  • Godz. 13-14 - Zostań Masterszefem Marketingu: jak ugotować unikatową propozycję sprzedaży i nie oddać fartucha konkurencji.
  • Godz. 14.10-15.10 - Ważne, jak i ważne, żeby mówili. Szybka lekcja o zarządzaniu reputacją na LinkedInie.
  • Godz. 14.20-14.50 - Identyfikacja wizualna marki

Przegląd najważniejszych wydarzeń ostatnich dni:

Wideo

Więcej na temat:

Komentarze

Liczba znaków do wpisania:  4000/4000

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.

Jeśli uważasz, że któryś z komentarzy łamie regulamin, to wyślij nam link do tego artykułu na pomoc@naszemiasto.pl

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3