Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Atom Trefl Sopot wyróżniony w ogólnopolskim konkursie

Rafał Rusiecki
Siatkarki Atomu Trefla zajęły drugie miejsce wśród polskich klubów sportowych
Siatkarki Atomu Trefla zajęły drugie miejsce wśród polskich klubów sportowych Jakub Jazwiecki
W II edycji konkursu "The Champ Awards - polskie kampanie sportowe" siatkarski Atom Trefl Sopot zajął drugie miejsce w kategorii sportowa marka roku - zespoły. Wyróżniono także Lechię Gdańsk za jej stronę internetową oraz firmy - Grupę Energa i Grupę Lotos.

Założeniem i ideą przedsięwzięcia "The Champ Awards" jest pomoc w rozwoju polskiego sportu, połączenie biznesu ze sportem w celu zwiększenia nakładów prywatnego i państwowego biznesu na programy upowszechniające kulturę fizyczną i sport oraz nagrodzenie wszystkich, którzy w ciągu 12 miesięcy trwania edycji konkursu przyczynili się do promocji sportu i rekreacji.

Biorąc pod uwagę wszystkie te aspekty Atom Trefl Sopot został uznany drugą marką w Polsce spośród klubów sportowych. Przed rokiem w tej kategorii zwyciężyła PGE Skra Bełchatów, wyprzedzając aż cztery kluby piłki nożnej.

- W klubie zawsze mówimy, że stanowimy kolektyw łącznie z drużyną, że chcemy działać spójnie i dlatego cieszymy się, że zostało to docenione i dostrzeżone - mówi Roman Szczepan Kniter, prezes Atomu Trefla Sopot. - Pracujemy ze świetnymi i profesjonalnymi sportowcami, mamy bardzo dobry skład personalny w klubie i ta współpraca z roku na rok wygląda coraz lepiej. Gdyby nie to, ciężko byłoby wypracować sukces klubu. Tymczasem takie wyróżnienia mówią same za siebie i to bardzo mnie cieszy, bo oznacza, że zmierzamy w dobrym kierunku.

Kapitułę konkursu „The Champ Awards” stanowią autorytety w dziedzinie biznesu, sportu, osoby reprezentujące różnorodne dziedziny życia i gospodarki. Nadają oni konkursowi najwyższą rangę. W jury z kolei zasiadają autorytety marketingu sportowego z największych polskich agencji marketingowych oraz wiodących na rynku marek.

- Trzeba też zwrócić uwagę na to, w jakim gronie znalazł się nasz klub - zauważa Agata Benesz, kierownik działu marketingu w sopockim klubie. - Piłka ręczna jest w kraju sportem bardzo popularnym ze względu na kwalifikację reprezentacji do największych imprez międzynarodowych. Piłka nożna z kolei to „religia”. My wyprzedziliśmy klub piłki nożnej i znaleźliśmy się za piłką ręczną pomimo braku sukcesów kadry siatkarek. To bardzo wyraźny sygnał, że praca, jaką wkładamy w popularyzację siatkówki kobiecej w Polsce, jest zauważalna i to bardzo nas cieszy i napędza do dalszych działań.

Ale to nie jedyne wyróżnienia dla instytucji i sportowców z naszego regionu. W zestawieniu sponsoringu zespołu sportowego trzecie miejsce przypadło firmie Asseco wspierającej klub Asseco Prokom Gdynia. Wśród sportowych stron internetowych najlepiej oceniono Lechię Gdańsk (lechia.pl). Natomiast w kategorii "najlepszy sponsoring imprezy sportowej lub przedsięwzięcia sportowego" wygrała Energa (Halowe Mistrzostwa Świata w Lekkoatletyce 2014) przed Lotosem (Puchar Świata w skokach narciarskich w Zakopanem).

Szukasz więcej sportowych emocji?


POLUB NAS NA FACEBOOKU!
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Trener Wojciech Łobodziński mówi o sytuacji kadrowej Arki Gdynia

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na sopot.naszemiasto.pl Nasze Miasto