- Ten automat na ul. Długiej bezczelnie mnie okradł! Wrzuciłem 8 zł, ale nie dostałem medalu, a po wciśnięciu jedynego przycisku, wydał mi, nie wiadomo dlaczego, 3 zł - denerwuje się Franciszek Helta.
- Strażnik, u którego interweniowałem, powiedział tylko, iż oni już to zgłaszali, ale maszynę wystawił Urząd Miasta Gdańska i nic w tej sprawie mi nie pomogą! - dodaje.
Czytaj też:Samoobsługa na gdańskim lotnisku? Czemu nie!
Jak się okazuje, za automaty wydające pamiątkowe medale, które mają propagować wartości historyczne, kulturowe i krajobrazowe naszego kraju, odpowiada wyłącznie firma Złota Polska z Bolechowic.
Zgłaszajmy awarię
Właściciele firmy twierdzą natomiast, iż obecnie w urządzeniach wydających monety zainstalowane są rzutniki najnowszej generacji, które mimo wszystko bywają wrażliwe... na pogodę.
- Czasem, gdy jest wilgotno lub wrzucane pieniądze są tłuste, automaty przestają działać. To tylko maszyny - twierdzi właścicielka firmy Magdalena Burzyńska. - Na każdym z automatów jest jednak numer telefonu +48 513 066 400, pod który należy dzwonić, gdy dochodzi do awarii. Gdy uwzględnimy reklamację, monetę przesyłamy bezpłatnie.
Pracownicy ochrony w Dworze Artusa, Muzeum Bursztynu czy Twierdzy Wisłoujście, gdzie znajdują się automaty, przyznają, że czasami awarie zdarzają się, ale szybko przyjeżdża serwis, który je naprawia.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?