Ćwiczenia na bolącą szyję

abcZdrowie.plZaktualizowano 
Polskapresse
Sen w nieodpowiedniej pozycji bądź długa praca przed komputerem mogą skutkować bólem szyi. Aby się od niego uwolnić, warto wykonać kilka ćwiczeń, które rozluźnią spięte mięśnie.

Pierwsze ćwiczenie na bolącą szyję wykonujemy w siadzie „po turecku” lub na krześle z nogami ułożonymi na ziemi. Prawą rękę należy wyciągnąć wzdłuż prawej strony ciała lub krzesła, natomiast lewą położyć na czubku głowy i przyciągnąć głowę do lewego ramienia. Kolejne ćwiczenie odbywa się również na siedząco. Splatamy ręce i kładziemy je z tyłu głowy. Plecy prostujemy i zbliżamy ręce do ud, a brodę umieszczamy blisko klatki piersiowej. Ostatnie ćwiczenie wykonujemy na stojąco. Stajemy w lekkim rozkroku, a ręce wyciągamy wzdłuż ciała. Sięgamy dłońmi do tyłu i prawą ręką chwytamy lewy nadgarstek.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl

Wsparcie redakcyjne od:

Wideo

polecane: Flesz: Koniec gorszego jedzenia - żywność w Polsce, jak na zachodzie.

Materiał oryginalny: Ćwiczenia na bolącą szyję - Gdańsk Nasze Miasto

Komentarze 1

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
o
oszko z Rawy

to jakiś znachor wsiowy napisał można sobie zaszkodzić uwaga

zgłoś
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3