Drutex, jako największy producent okien i drzwi w Europie, został wybrany przez organizatorów konferencji jako przykład firmy potrafiącej budować i wzmacniać udane relacje handlowe między Polską a Niemcami.
Na konferencji prasowej zaprezentowano przyczyny sukcesu i ekspansji Drutex-u na rynku niemieckim. Firma już od ponad 16 lat istnieje na niemieckim rynku i wciąż dynamicznie rozwija swoją rozbudowaną sieć dystrybucji.
- O skuteczności działań w Niemczech decyduje, poza wysoką jakością produktów, również znajomość rynku, preferencji klientów i umiejętność odpowiadania na ich indywidualne potrzeby i preferencje. Oferując klientom najkrótsze na rynku terminy realizacji zamówień, czyli 7 dni w całej Europie, posiadamy istotną przewagę nad konkurencją - wyjaśnia Leszek Gierszewski, prezes Drutex-u.
Tymczasem sieć sprzedaży Drutex-u na rynku niemieckim tworzy już 1000 partnerów handlowych.
- W minionym roku Drutex osiągnął obroty na poziomie ponad 143 mln zł w samych Niemczech, co sprawia, że 70 proc. całkowitego eksportu jest generowane właśnie przez rynek niemiecki - potwierdza Rafał Gierszewski, dyrektor ds. handlowych Drutex S.A.
Zaledwie kilka dni przed doroczną konferencją polskiej ambasady, Drutex ogłosił zaangażowanie gwiazd światowej piłki nożnej Andrea Pirlo i Phillipa Lahma w promocję marki w Europie. W tym roku firma będzie wspierała sprzedaż rozległymi działaniami marketingowymi i reklamowymi. Drutex będzie reklamował się ze światowymi gwiazdami piłki nożnej zarówno w mediach drukowanych, internetowych, jak i w telewizji, aby zwiększyć świadomość marki wśród klientów indywidualnych.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?