Targi About Desig, których trzecia edycja rozpoczęła się w piątek i potrwa przez cały weekend. Ideą przewodnią trzeciej edycji są trendy, innowacje i dobra luksusowe. Zakres Targów obejmuje siedem stref tematycznych - Luxury, Innovations, Modern Living, Young Design, Edu, Lifestyle oraz Chillout.
Dużym zainteresowaniem cieszyła się strefa – Young Design. Zabawki, ubranka, akcesoria do dekoracji wnętrz, które ożywią dziecięcy świat. Jednym z wystawców była Monika Świerżewska oraz jej innowacyjne naklejki przedstawiające bliskie naszemu sercu kolorowe stwory.
– Nasze naklejki ścienne dla najmłodszych firmy Bobom charakteryzują się nieco odważniejszą kreską, jak i żywymi kolorami. Istotne są same postaci, które różnią się od tych widzianych na co dzień w telewizji, każdy zwierzam ma swoje imię i odpowiednią charakterystykę – tłumaczy wystawczyni. – Przykładowo nasza Gęś Bożena nie lubi dżdżystych poranków, natomiast Zając Leopold uwielbia przemierzać przestworza. Dodatkowo nasze naklejki powstały w oparciu o konsultacje z psychologiem aby stworki pozytywnie oddziaływały na najmłodszych.
Na jednym ze stoisk można było zobaczyć przyjazne dla dzieci i alergików przytulanki – Flodiki, do wyboru są króliki, misie i kotki. Jednak młodsze uczestniczki targów chętnie oglądały pompony PąPą by Kjujik Małgorzaty Medowskiej.
– Tworzę naszyjniki z pomponami oraz przypinki inspirowane Kjujikiem czyli królikiem. W swojej ofercie mam również broszki i przypinki, które można dowolnie łączyć z naszyjnikami.
W kolejnej strefie prezentowane były przedmioty codziennego użytku, często dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Jednym z nich były mówiące zegarki, dzięki którym osoby niesłyszące usłyszą informację, która jest aktualnie godzina. Kolejnym pomysłem było opakowanie umożliwiające wyciągnięcie z niego jajek przy pomocy jednej ręki.
Krakowska Galeria BB zaprezentowała pomysły młodych projektantów z Polski. Wśród nich można było zobaczyć projekty inspirowane recyklingiem, w tym kieliszki zrobione z butelek, naszyjnik z filcu czy torebki projektu Aleksandry Hetich, wykonane z makulatury czy kolorowego papieru.
Tradycyjna formuła targów została uzupełniona o szereg wydarzeń edukacyjnych i lifestyle’owych. Wśród nich znalazły się seminaria poświęcone m. in. wiedzy o motywacjach zakupowych klientów, która to jest podstawą sukcesu w każdym biznesie. O tym, co różni kobiece i męskie zwyczaje konsumenckie i jaką komunikację marketingową stosować, aby zwiększyć sprzedaż w przypadku obu grup docelowych będzie można dowiedzieć się 12 maja podczas seminarium "Jak sprzedawać mężczyznom, a jak kobietom?" Spotkanie poprowadzi Jerzy Osika.
Targi będą czynne również w sobotę w godz. 10–18 oraz w niedzielę w godz. 10-17.
Koszt biletu jednodniowego dla osoby dorosłej to 10 zł, bilet ulgowy jest w cenie 5 zł, natomiast dzieci wchodzą na teren targów bezpłatnie.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?