18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Gdański Produkt Turystyczny 2014. Wyłoniono zwycięski produkt

Kazimierz Netka
Gdański Produkt Turystyczny 2014
Gdański Produkt Turystyczny 2014 Robert Kwiatek / Archiwum Polskapresse
Turystyczny Rajd Samochodowy został uznany za najlepszą propoycję spośród 16 zgłoszonych do konkursu pt. „Gdański Produkt Turystyczny”. Tak orzekła kapituła szóstej edycji tej rywalizacji.

Zwycięską ofertę złożyła firma Czerwiński Travel S.C. Kapituła doceniła w tym pomyśle umożliwienie aktywnego zwiedzania Gdańska i okolic. W trakcie rajdu, jego uczestnicy, rywalizując ze sobą, zdobywają wiedzę o terenie – zwiedzając PGE Arenę, czy odwiedzając latarnię morską w Nowym Porcie.. Każdym z miejsc mają do wykonania konkretne zadania, a prawidłowe ich rozwiązanie pozwala rajdowcom dotrzeć do mety.

Kapituła wyróżniła również inne produkty: Zwiedzanie Góry Gradowej z przewodnikiem - zgłoszony przez Centrum Hewelianum oraz Szlakiem Złotego Smaku, realizowany przez firmę Czerwiński Travel S.C.

Nagroda internautów, przypadła produktowi Szlakiem Złotego Smaku, autorstwa firmy Czerwiński Travel S.C. Zwycięski produkt umożliwia poznanie historii oraz smaku gdańskich piw rzemieślniczych, a także zwiedzanie Gdańska. Impreza zaczyna się spotkaniem z przewodnikiem w stroju gdańskiego browarnika, który przekazuje uczestnikom „browarne karty” uprawniające do odwiedzenia Browaru Piwna, Browarni Gdańsk, Pułapki i Browaru Lubrow.

Przeczytaj: Hala Brzegowa w Gdańsku. Rozpoczęcie budowy się oddala

Zwycięskim ofertom zostaną nadane tytuły:„Gdański Produkt Turystyczny 2014”. Tytułami laureaci mogą się posługiwać przez rok. Dodatkowymi nagrodami są kampanie promocyjne - na portalu turystycznym www.gdansk4u.pl.

Konkurs na najlepszy Gdański Produkt Turystyczny 2014 był już szóstym z kolei. W rywalizacji organizatorzy turystyki, instytucję miejskie i pozarządowe, przedsiębiorcy, a także stowarzyszenia miały możliwość podzielenia się swoimi pomysłami na zwiedzanie Gdańska, w sześciu kategoriach: Morze, Solidarność, Bursztyn, Aktywny Gdańsk, Relaks, Zwiedzanie i Kultura.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Gdański Produkt Turystyczny 2014. Wyłoniono zwycięski produkt - Gdańsk Nasze Miasto

Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto