Zwycięską ofertę złożyła firma Czerwiński Travel S.C. Kapituła doceniła w tym pomyśle umożliwienie aktywnego zwiedzania Gdańska i okolic. W trakcie rajdu, jego uczestnicy, rywalizując ze sobą, zdobywają wiedzę o terenie – zwiedzając PGE Arenę, czy odwiedzając latarnię morską w Nowym Porcie.. Każdym z miejsc mają do wykonania konkretne zadania, a prawidłowe ich rozwiązanie pozwala rajdowcom dotrzeć do mety.
Kapituła wyróżniła również inne produkty: Zwiedzanie Góry Gradowej z przewodnikiem - zgłoszony przez Centrum Hewelianum oraz Szlakiem Złotego Smaku, realizowany przez firmę Czerwiński Travel S.C.
Nagroda internautów, przypadła produktowi Szlakiem Złotego Smaku, autorstwa firmy Czerwiński Travel S.C. Zwycięski produkt umożliwia poznanie historii oraz smaku gdańskich piw rzemieślniczych, a także zwiedzanie Gdańska. Impreza zaczyna się spotkaniem z przewodnikiem w stroju gdańskiego browarnika, który przekazuje uczestnikom „browarne karty” uprawniające do odwiedzenia Browaru Piwna, Browarni Gdańsk, Pułapki i Browaru Lubrow.
Przeczytaj: Hala Brzegowa w Gdańsku. Rozpoczęcie budowy się oddala
Zwycięskim ofertom zostaną nadane tytuły:„Gdański Produkt Turystyczny 2014”. Tytułami laureaci mogą się posługiwać przez rok. Dodatkowymi nagrodami są kampanie promocyjne - na portalu turystycznym www.gdansk4u.pl.
Konkurs na najlepszy Gdański Produkt Turystyczny 2014 był już szóstym z kolei. W rywalizacji organizatorzy turystyki, instytucję miejskie i pozarządowe, przedsiębiorcy, a także stowarzyszenia miały możliwość podzielenia się swoimi pomysłami na zwiedzanie Gdańska, w sześciu kategoriach: Morze, Solidarność, Bursztyn, Aktywny Gdańsk, Relaks, Zwiedzanie i Kultura.
Michał Pietrzak - Niedźwiedź włamał się po smalec w Dol. Strążyskiej
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?