Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Gdańszczanin wytoczył wojnę mieszkańcom apartamentowca w Warszawie [WIDEO]

X-news
X-NEWS
Najemca jednego z lokali użytkowych w warszawskiej Rezydencji Foksal postanowił w nietypowy sposób zemścić się na mieszkańcach budynku. Powód? Nie chcieli dopuścić do otwarcia tam przez niego lokalu gastronomicznego. Teraz na budynku widzą plakaty z napisami "Perfumy na litry", "Wkrutce otwarcie" i kilka podobnych.

Najemcą jest Piotr Pielichowski, uczestnik III edycji programu MasterChef, który w Warszawie chciał otworzyć lokal gastronomiczny.

Źródło: TVN/ X-news

Według relacji internauty, który opisał incydent w mediach społecznościowych, najemca chciał otworzyć lokal gastronomiczny, jednak wspólnota mieszkaniowa odmówiła zgody. Przy negocjacjach miał paść argument, że obniżyłoby to prestiż apartamentowca z własnym spa i kortem do squasha, usytuowanego w śródmieściu stolicy.

To zainspirowało rozgoryczonego najemcę do wywieszenia w lokalu "reklam" najpewniej fikcyjnego interesu. "Lumpex", "Dezynsekcja ubrań i kocy - u nas usuniesz wszystkie robaki", "Perfumy na litry", "Wkrutce otwarcie" - to niektóre z haseł wypisanych na wściekle różowym tle. Wspólnota, w oświadczeniu przesłanym do prasy, zapewnia, że nie puści płazem oklejenia budynku.

od 7 lat
Wideo

Reklamy "na celebrytę" - Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto