- Zasada działania SentiOne jest prosta. 24 godziny na dobę monitorowany jest cały polski internet i budowana jest aktualna baza danych wypowiedzi internautów na temat marek, produktów, usług oraz osób - tłumaczą pomysłodawcy. - Następnie, za pomocą intuicyjnego panelu klienta, każda firma może zacząć monitorować i analizować opinie, które pojawiają się na jej temat w internecie. Wyniki analizy prezentowane są w przystępnej formie.
Przeczytaj także: Wynalazek naukowców z Politechniki Gdańskiej ułatwi życie niedosłyszącym
Dzięki temu natychmiast można wychwycić pojawiające się opinie i włączyć się w ważne dyskusje, a także zareagować na problemy aktualnych klientów.
To nie pierwszy sukces studentów.
- W 2010 roku Bartek i Michał zostali laureatami w konkursie na najlepszy biznesplan pt.: "Jaskółki przedsiębiorczości". Obaj podkreślają, że ten sukces dał im dużo pewności siebie i pokazał, że warto kontynuować rozpoczętą pracę - mówi Piotr Markowski z Centrum Wiedzy i Przedsiębiorczości PG.
Kto musi dopłacić do podatków?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?