18+

Treść tylko dla pełnoletnich

Kolejna strona może zawierać treści nieodpowiednie dla osób niepełnoletnich. Jeśli chcesz do niej dotrzeć, wybierz niżej odpowiedni przycisk!

Jakie są założenia diety DASH?

abcZdrowie.plZaktualizowano 
archiwum
Dieta DASH nie jest dietą odchudzającą. Stosowanie się do jej wytycznych ma na celu poprawę stanu zdrowia. Zobacz, na co pomaga.

Mianem diety DASH określamy dietę o korzystnym wpływie na ciśnienie tętnicze. Jej podstawą jest redukcja podaży soli, która uchodzi za głównego winowajcę w rozwoju nadciśnienia. Dieta DASH obejmuje również inne zalecenia, w tym spożywanie 4-5 porcji owoców i warzyw, 2-3 porcji nabiału i 7-8 porcji produktów zbożowych dziennie. Mięso i ryby można spożywać dwa razy dziennie, a orzechy raz, w umiarkowanych ilościach. Wskazana jest także redukcja podaży słodyczy – jedna porcja deseru w ciągu dnia uchodzi za optymalną.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl

Partnerem serwisu jest

Wideo

polecane: Flesz: Koniec gorszego jedzenia - żywność w Polsce, jak na zachodzie.

Materiał oryginalny: Jakie są założenia diety DASH? - Gdańsk Nasze Miasto

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3