JYSK wprowadza nowy koncept sklepu w Gdańsku

Materiał informacyjny
Rozmawiamy z Karoliną Obrzud, liderem sprzedaży, z-cą kierownika sklepu JYSK przy ul. Grunwaldzkiej 211 w Gdańsku.

W przyszłym roku minie 40 lat od otwarcia pierwszego sklepu JYSK w Danii. A już wkrótce, bo 7 listopada, nastąpi uroczyste otwarcie po generalnym remoncie sklepu przy ul. Grunwaldzkiej 211 w Gdańsku. Jaką drogę, jakie zmiany przeszła firma na przestrzeni ostatnich lat?

Pierwszy sklep rzeczywiście powstał w Danii, w 1979 roku. Natomiast w Polsce po raz pierwszy JYSK został otwarty w 2000 roku właśnie w Gdańsku. Sklep, w którym obecnie się znajdujemy, i który już wkrótce zostanie ponownie otwarty po remoncie, był drugim w Polsce. Dziś firma ma prawie 220 sklepów tylko w naszym kraju i ponad 2,6 tys. na całym świecie. Na przestrzeni lat sklepy zmieniały się zgodnie z oczekiwaniami klientów i nowymi trendami.
Obecnie jesteśmy w trakcie realizacji tzw. Konceptu 3.0.

Na czym ten koncept polega?

Nowa koncepcja to gruntowna innowacja sklepów JYSK oferująca klientom więcej inspiracji do aranżacji wnętrz. Obejmuje kompleksowe zmiany, po-cząwszy od oświetlenia, przez jasną, drewnianą podłogę i zmienione kolory ścian, po inspirujące i nowoczesne aranżacje w skandynawskim stylu.
Dziś proponujemy naszym klientom meble dębowe, lepszej jakości, bardziej trwałe. W naszych sklepach zaczęło przeważać drewno i jasne kolory, wszyst-ko jest przyjemne dla oka, przytulne, ale i z nutką nowoczesności. Nowością są też ekspozycje, z których klienci mogą czerpać inspiracje. W naszym skle-pie w Gdańsku mamy urządzony pokój, sypialnię i salon. Można podpatrzeć, co do siebie pasuje i przenieść to do własnego domu.

Co można kupić w Państwa sklepach?

Jesteśmy ekspertami w szeroko pojętej kulturze snu, warto więc zacząć od sypialni - materace, delikatne koce, ozdobne poduszki, które doskonale komponują się z drewnianym, skandynawskim stylem. Do tego dochodzą dywany i różnego rodzaju dodatki, akcesoria – świece, ramki do zdjęć, wazony. Sprzedajemy też mnóstwo produktów sezonowych się m.in. dekoracje świąteczne, bożonarodzeniowe i wyposażenie ogrodu – latarnie, donice, meble ratanowe, wiklinowe.

A co cieszy się wśród Klientów największym zainteresowaniem?

Meble, pościele, materace i artykuły dekoracyjne. Dużo osób inspiruje się naszymi ekspozycjami.

Na koniec zapytam jeszcze co jest największą wartością marki JYSK, bo co do tego, że przez kilkadziesiąt lat swojej działalności firma stała się silną marką, nikt nie ma żadnych wątpliwości?

Myślę, że największą wartością tej firmy jest to, że stawia na rozwój swojego zespołu. W kwietniu przyszłego roku minie osiem lat, od kiedy tu pracuję. Przez ten czas rozwijałam swoją ścieżkę kariery na wielu stanowiskach, aż dotarłam do momentu, w którym jestem teraz, a więc do pozycji lidera sprzedaży. Fajne jest to, że firma rzeczywiście zapewnia możliwość rozwoju, organizuje liczne szkolenia – to buduje i motywuje. Mocną stroną firmy jest też to, że osoby, które w niej pracują, tworzą zgrany zespół i wszyscy są dla siebie uprzejmi, nastawieni koleżeńsko. Atmosfera jest przesympatyczna. Jak pracuje nasz międzynarodowy zespół można podejrzeć na stronie www.gojysk.com.

Więcej na temat:

Wybrane dla Ciebie

Powiązane

Więcej na temat:
Więcej na temat:
Więcej na temat:
Więcej na temat:
Więcej na temat:

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, wyłącz Adblock na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować Nie działa? Spróbuj wyłączyć Adblock samodzielnie w ustawieniach.