Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Obsługa w języku migowym na poczcie w Gdańsku

Aneta Niezgoda
Poczta w Gdańsku
Poczta w Gdańsku mat.prasowe
Poczta Polska wprowadziła w Gdańsku pilotażowy program obsługi klientów w języku migowym. W jednej z gdańskich placówek pocztowych, osoby głuchoniemie mogą porozumieć się dzięki systemowi tłumacza języka migowego on-line.

System tłumacza języka migowego on-line wprowadzono na poczcie przy ul. Podwale Grodzkie 2 w Gdańsku. To drugie tego typu urządzenie uruchomione przez Pocztę Polską. Pierwszy taki aparat został zainstalowany w Warszawie, w placówce znajdującej się w pobliżu Instytutu Głuchoniemych. Wideofon w Gdańsku powstał w odpowiedzi na wniosek środowiska osób niepełnosprawnych.

Poczta w Gdańsku bardziej dostępna dla osób niepełnosprawnych

- Poczta Polska rozwija prospołeczne inicjatywy. Część z nich jest ukierunkowana na wprowadzanie udogodnień w obsłudze osób niepełnosprawnych. Dlatego cieszy nas, że klienci sami zgłaszają takie zapotrzebowanie - mówi Bogdan Andrzejewski, dyrektor Biura Zarządzania Siecią Klienta Indywidualnego.

Opera Leśna w Sopocie bardziej dostępna dla osób niepełnosprawnych

Jak działa urządzenie wprowadzone przez Pocztę Polską? Gdy do placówki pocztowej w Gdańsku przychodzi osoba głuchoniema, pracownik poczty kontaktuje się z tłumaczem języka migowego on-line. Klient firmy widzi się z tłumaczem na ekranie za pomocą wideofonu.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Wielki Piątek u Ewangelików. Opowiada bp Marcin Hintz

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na pomorskie.naszemiasto.pl Nasze Miasto