Polska Agencja Kosmiczna (POLSA) ma swój symbol rozpoznawczy. Ten wizerunek składa się z figur geometrycznych, które można nazwać idealnymi: z niebieskiego trójkąta równobocznego oraz z dwóch kół: koloru niebieskiego na zewnątrz i biało-czerwonego w środku trójkąta. Obok zestawienia tych znaków jest napis.
Konkurs na logo Polskiej Agencji Kosmicznej odbył się w ubiegłym roku. Pomysłodawcy nadesłali prawie 400 propozycji. Z tych znaków nie wybrano ani jednego. Na stronie internetowej, w komunikacie z 6 listopada ubiegłego roku, czytamy: Bardzo dziękujemy wszystkim Uczestnikom konkursu za złożenie projektów oraz zainteresowanie Agencją oraz tematyką eksploracji kosmosu. Otrzymaliśmy liczne prace konkursowe, o bardzo zróżnicowanej stylistyce i kolorystyce. Jednak, w wyniku przeprowadzonego konkursu nie wyłoniono Zwycięzcy. Komisja Konkursowa uznała, iż żadna z prac nie spełniła wymogów estetycznych logotypu dla Polskiej Agencji Kosmicznej.
Jak głosujemy w II turze wyborów samorządowych
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?
Dzieje się w Polsce i na świecie – czytaj na i.pl
- Polski samolot musiał nagle lądować na Islandii. Nerwowa sytuacja na pokładzie
- Gwiazdy „Pulp Fiction” na 30. rocznicy premiery filmu. Niektórych zabrakło
- Kokosanka pingwinem roku. Ptak z gdańskiego zoo bije rekordy popularności
- Sto dni do rozpoczęcia Igrzysk Olimpijskich w Paryżu. Co mówią mieszkańcy Paryża?