Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pomorskie w Cannes. Co na największych targach zaprezentuje Gdańsk, Sopot i Gdynia?

red.
Motywem przewodnim promocji jest bursztyn zastosowany  w projektowaniu przestrzeni. 

Organizatorem stoiska Województwa Pomorskiego jest Agencja Rozwoju Pomorza.
Motywem przewodnim promocji jest bursztyn zastosowany w projektowaniu przestrzeni. Organizatorem stoiska Województwa Pomorskiego jest Agencja Rozwoju Pomorza. Autor stoiska: AGEXPO Andrzej Groblewski
Województwo pomorskie wystąpi pod wspólnym logo Invest in Pomerania na jednych z największych targach nieruchomości na świecie - w Cannes.

W dniach 14-17 marca we francuskim Cannes odbywają się jedne z największych targów nieruchomości na świecie – MIPIM The World’s Leading Property Market 2017. Przedstawiciele Urzędu Marszałkowskiego oraz Gdańska, Gdyni, Sopotu a także Pruszcza Gdańskiego, pod marką _Invest in Pomerania _będą promować pomorski rynek nieruchomości.

Przez 4 dni w Cannes będą spotykać się najbardziej wpływowi gracze rynku nieruchomości z różnych branż m.in. sektora nieruchomości biurowych, produkcyjno-magazynowych, handlowych oraz mieszkaniowych. W tym roku organizatorzy spodziewają się 2600 wystawców z 90 krajów, 23 000 uczestników oraz 5 300 inwestorów. Zaplanowano również ponad 100 konferencji i seminariów.

- Targi w Cannes to wyjątkowa szansa na zaprezentowanie atrakcyjności inwestycyjnej oraz kompleksowej oferty Pomorza. W wyniku rozmów rozpoczętych podczas targów w latach poprzednich w Trójmieście zainwestowały takie firmy jak ECE w Gdańsku, Echo Investment, właściciel biurowca Tryton, czy Multi Development, który aktualnie prowadzi prace przy budowie Forum Gdańsk. To konkretne inwestycje i wymierne efekty podejmowanych wcześniej działań partnerów inicjatywy Invest in Pomerania - mówi Ryszard Świlski, wicemarszałek woj.pomorskiego.

Jak wynika z raportu „Atrakcyjność inwestycyjna województw i podregionów Polski 2016” przeprowadzonego przez Instytut Badań nad Gospodarką Rynkową, województwo pomorskie zajmuje 4 miejsce w Polsce, jeżeli chodzi o aktywność wobec inwestorów. Jej ważną część stanowi działalność promocyjna i informacyjna.

Tegoroczne Targi w Cannes to kolejna okazja na promocję rynku nieruchomości Trójmiasta i Pomorza.
I tak: Gdynia zaprezentuje działki w prestiżowych lokalizacjach w centrum miasta, a Gdańsk postawił między innymi na promocję Pomorskiego Centrum Inwestycyjnego (PCI).
Obecni w Cannes przedstawiciele Sopotu będą zachęcać do ulokowania kapitału m.in. na terenach przeznaczonych pod funkcję mieszkaniowo - usługową, jak również w przestrzeni inwestycyjnej przy Hipodromie, skierowanej pod zabudowę sportowo – rekreacyjną.
Pruszcz Gdański przedstawi Baltic Investment Zone, czyli ponad 23 ha terenów o różnym przeznaczeniu.

Partnerzy Inicjatywy Invest in Pomerania obecni na Targach zaprezentują łącznie ponad 150 ha powierzchni inwestycyjnych.

Stoisko wystawiennicze województwa pomorskiego o powierzchni nieco ponad 61 m2 zaprojektowane zostało z myślą o elementach charakteryzujących region nadmorski. Motywem przewodnim jest bursztyn, zastosowany wraz z formami organicznymi, będącymi jednymi z wiodących trendów w projektowaniu przestrzeni. W odcieniu bursztynu zastosowane zostanie także oświetlenie oraz kompozycje roślinne.
Wewnątrz stoiska, na trzech ekranach wyświetlane będą filmy oraz prezentacje promujące województwo pomorskie.
- Zależało nam na tym, aby stoisko jednoznacznie nawiązywało do jednego z bardziej charakterystycznych, naturalnych zasobów Pomorza, czyli bursztynu, a także wyróżniało się eleganckim stylem i oryginalną formą. Myślę, że projekt wybrany na targi MIPIM zostanie zauważony i zapamiętany przez jego uczestników – mówi Marcin Grzegory, wicedyrektor Invest in Pomerania.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto