W badaniu AirHelp pasażerowie oceniali punktualność, jakość usług oraz możliwość dokonywania zakupów na lotniskach. Nasz port wyprzedziły tylko lotniska: Hamad w Doha w Katarze, Haneda w Tokio w Japonii, im. Elefteriosa Wenizelosa w Atenach w Grecji oraz Alfonso Pena w Kurytybie w Brazylii.
- To dla nas wyjątkowe wyróżnienie, bo dokonane na podstawie opinii naszych pasażerów. Jesteśmy zadowoleni, że tak wysoko ocenili jakość usług świadczonych na gdańskim lotnisku. To dla nas także duże wyzwanie na przyszłość – komentuje Tomasz Kloskowski Prezes Portu Lotniczego im. Lecha Wałęsy.
Przypomnijmy, że PLG planuje w 2019 roku obsłużyć ponad 5 mln pasażerów i zrealizować prawie 49 tys. operacji lotniczych.
POLECAMY NA STREFIE BIZNESU:
Przegląd najważniejszych wydarzeń ostatnich dni:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?