"Szanowni Klienci, w ostatnim czasie docierają do nas informacje o wizytach przedstawicieli handlowych innych firm podających się za pracowników Biur Obsługi Klientów PGNiG SA lub powołujących się na współpracę z nami - informuje PGNiG.
Spółka podkreśliła w komunikacie, że pracownicy PGNiG nie przychodzą do domów i nie oferują podpisania umów, aneksów i zmian w umowie. Nie proponują również zmiany sprzedawcy paliwa gazowego.
"W przypadku kontaktu z przedstawicielem handlowym podającym się za pracownika Gazowni prosimy o zgłoszenie tego faktu telefonicznie pod nr 32 391 23 03 lub bezpośrednio w najbliższej jednostce BOK" - zaleca PGNiG.
Warto wiedzieć, że istnieje również możliwość powiadomienia Rzecznika Praw Konsumenta lub Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?