W akcji udział wzięła młodzież z ponad 60 krajów. Celem kampanii jest przede wpajanie młodym ludziom takich wartości jak przyjaźń i szacunek. Ma ona też pokazać młodzieży, czym jest prawdziwa, zdrowa rywalizacja. Choć zawodnicy pochodzą z różnych zakątków świata, łączy ich futbol.
Film promujący międzynarodowy turniej piłkarski kręcony był na PGE Arenie przez pięć dni pod koniec ubiegłego roku. Wśród ambasadorów turnieju nie zabrakło polskiego akcentu. W nagraniu udział wzięła dziewczyna z Polski, Kamila Komisarczyk.
- Jak widać, nasz stadion cieszy się już międzynarodową renomą. Jego piękno architektoniczne oraz skojarzenia, jakie z sobą niesie, przyciąga tak silne marki jak Coca-Cola, które właśnie u nas chcą kreować własny przekaz marketingowy - mówi Tomasz Kowalski, prezes spółki Arena Gdańsk Operator - Cieszy nas to tym bardziej, że jest on spójny z kierunkiem, w jakim sami rozwijamy PGE Arenę, miejsce sportowej rywalizacji, spotkań z nowymi ludźmi, wyjątkowych przeżyć i rozrywki - dodaje.
KLIKNIJ I ZOBACZ KLIP COPA COCA - COLA!
Konferencja prasowa po meczu Korona Kielce - Radomiak Radom 4:0
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?