Węglowodany, które powinny znaleźć się w twoim jadłospisie

abcZdrowie.plZaktualizowano 
abcZdrowie
Poznaj najlepsze źródła węglowodanów

Węglowodany to składniki odżywcze, które regulują pracę układu pokarmowego i odpowiadają za nasz nastrój. Oto produkty węglowodanowe, które powinny znaleźć się w jadłospisie. Sięgaj po produkty z błonnikiem, który syci i wspomaga trawienie. Na pewno nie wiedziałaś, że popcorn to pełnoziarnisty produkt. Wybierz ten do samodzielnego prażenia, a unikniesz nadmiaru soli i tłuszczu. Jagody mają w swoim składzie wiele przeciwutleniaczy i witamin. Banan ma dużą ilość błonnika i ważnej dla wielu funkcji witaminy B6. Fasolę i produkty owsiane również warto umieścić w swoim planie posiłków.

WIĘCEJ NA TEMAT W SERWISIE abcZDROWIE.pl

Wsparcie redakcyjne od:

polecane: Flesz: Pszczoły wymierają. Czy grozi nam głód?

Wideo

Materiał oryginalny: Węglowodany, które powinny znaleźć się w twoim jadłospisie - Gdańsk Nasze Miasto

Komentarze

Ta strona jest chroniona przez reCAPTCHA i obowiązują na niej polityka prywatności oraz warunki korzystania z usługi firmy Google. Dodając komentarz, akceptujesz regulamin oraz Politykę Prywatności.
Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3