ZKM Gdańsk: Ankieta na temat obsługi pasażerów, kultury kierowców i motorniczych.

Jak oceniasz kulturę osobistą kierowców i motorniczych w Gdańsku? Czy jesteś zadowolony z obsługi w autobusach i tramwajach? Zakład Komunikacji Miejskiej w Gdańsku zaprasza do udziału w ankiecie na temat zachowania kierowców i motorniczych w Gdańsku. Wypowiedzieć może się każdy.

Masz zdjęcie do tego tematu? Wyślij

(© Grzegorz Mehring)

- ZKM zatrudnia ponad 800 kierowców i motorniczych. Codziennie gdańskie trasy obsługuje ponad 100 składów tramwajowych i około 200 autobusów. Każdego dnia korzysta z nich 400 tys. pasażerów, którzy na bieżąco nas oceniają i wystawiają cenzurkę. Teraz w ich ręce oddajemy ankietę, w której mogą ocenić kulturę osobistą prowadzących pojazdy, a także jakość obsługi w gdańskich tramwajach i autobusach - mówi Jerzy Zgliczyński – prezes Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku.

ZKM Gdańsk kupił nowe mercedesy

Anonimowa ankieta zamieszczona została na stronie internetowej Zakładu Komunikacji Miejskiej w Gdańsku www.zkm.pl.

Zawiera trzy pytania dotyczące kultury osobistej kierowców i motorniczych oraz kultury i profesjonalizmu obsługi w autobusach i tramwajach. Kierownictwo ZKM ma nadzieję, że analiza ocen pasażerów pomoże w podnoszeniu jakości usług, a kierowców i motorniczych zmobilizuje do jeszcze lepszej pracy.

Pasażerowie mogą też zgłaszać wszystkie uwagi dotyczące funkcjonowania ZKM za pomocą anonimowego Formularza kontaktowego znajdującego się na stronie www.kontakt.zkm.pl

Codziennie rano najświeższe informacje z Gdańska prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!


∨ Czytaj dalej

Komentarze (25)

avatar
avatar
orunianka (gość)

A Dolna Orunia błaga o przywrócenie trasy B. Dojeżdzamy do Akademii Medycznej do pracy, na Politechnikę i do Przychodni.

avatar
tramwajarz (gość) Arkadiusz

na tramwaj przychodzi się punktualnie.jak by tramwaj czekał na wszystkich to nigdzie by nie odjechał a tak naprawde to w godzinach szczytu częstotliwość ttramwajów jest co ok 1 min wiec zastanówmy się czy warto lecieć na łeb na szyje czy lepiej zaczekac a tramwaj ma sój rozkład którego musi się trzymać.drzwi w pesie otwierają się i zamykają ok 40 sek.razy ok 35 przystanków na trasie daje nam 23,33333 minut opóżnienia więc najpierw pomyśl a potem pisz

avatar
gdańszczanka (gość)

Fajnie, ze pojawia się coraz wiecej nowych pojazdow i ZKM zwraca uwage na obsługę, chociaż kultura motorniczych jeszcz epozostawia sporo do zyczenia. Panowie jeżdżą czasami jak za karę. Zamykaja pasażerom drzwi przed nosem, mimo, że np. jeszcze musza np. czekać na zielone światło.Mnie boli problem cen biletów. Są zdecydowanie za wysokie i odstraszające. osobiście częściej chodzę na piechotę bliższe odcinki. Płacenie 2,80 zł za 1-2 przystanki to zdecydowana przesada. A jak jadę z rodziną to taniej opłaca nam się pojechać samochodem lub wziąc taksówkę. System biletów czasowych był lepszy.

avatar
Grzegorz (gość)

gdy wciskany jest przycisk na zadanie kierowca pod nosem wypowiada niecenzuralne słowo na k... po czym hamuje specjalnie ostro... i to nie jest złośliwość?

avatar
gość (gość)

A kiedy będzie ankieta na temat obsługi i kultury pasażerów ??? Zapewne znajdzie się wielu chętnych do zabrania głosu w tej sprawie.

avatar
pasażer (gość) pasażer

ja też widziałam jak kierowca pomagał ale też byłam świadkiem jak pasażerka z wózkiem przy wysiadaniu wywróciła się a pan kierowca po zwróceniu uwagi ze stanął zbyt daleko od krawężnika ... co tam dużo mówić bez sprawdzenia czy nic złego się nie stało pasażerce i dziecku(bo wózek też się wywrócił) odjechał. Dobrze że przechodnie pomogli pozbierać się kobiecie. Napisałam do ZKM aby poinformowano kierowcę że oprócz potłuczeń i szoku nic się złego nie stało.

avatar
pasazerka (gość)

...na "normalnych"motorniczych i kierowcow.
Nigdy mi sie nie zdazylo,zeby byl wobec mnie chamski.
Mam farta,czy "nie daje"powodow do chamskich odzywek?

Wybierz kategorię