Dodaj zdjęcie profilowe

avatarOrchidea

Gdańsk

Centrum Handlowe RONDO z nowym logotypem

2014-04-03 19:01:47

chrondo.pl. [/b] Nowy logotyp Centrum Handlowego RONDO jest nowoczesny i oddaje charakter marki. W odświeżonym logo użytych jest osiem żywych kolorów, za pomocą których komunikowany jest pozytywny i przyjazny charakter RONDA, jako miejsca idealnego na spotkanie w centrum Bydgoszczy. To dynamiczna synergia nachodzących na siebie kształtów i barw, kontynuująca ideę centrum oddziaływującego na otoczenie lokalne. Barwy obecne w logotypie zdecydowanie wyróżniają się na tle cegły, metalu i szkła, użytych do przebudowy wnętrza Centrum Handlowego RONDO. Nowa identyfikacja wizualna została zaprojektowana w taki sposób, aby odświeżony logotyp stał się łatwą do rozpoznania i zapamiętania ikoną centrum. Rebranding Centrum Handlowego RONDO to również nowa strona internetowa www.chrondo.pl, która ma przede wszystkim ułatwić użytkownikom dostęp do najważniejszych informacji i funkcjonalności. Nowoczesna szata graficzna nawiązuje do kolorystyki odświeżonego logotypu RONDA. Nowa strona internetowa została zaprojektowana w technologii Responsive Web Design, co oznacza, że dopasowuje się do wielkości ekranu urządzenia, z którego użytkownik korzysta. Dzięki temu witryna jest tak samo funkcjonalna zarówno na komputerze, jak i smartfonie oraz tablecie. „Wraz z przebudową Centrum Handlowego RONDO zdecydowaliśmy się również na odświeżenie identyfikacji wizualnej. Nowy logotyp komunikuje odnowę RONDA i związek jaki nasz obiekt ma z centrum Bydgoszczy, bowiem lokalizacja i nazwa centrum są nierozłączne. RONDO znajduje się przy jednym z najważniejszych skrzyżowań w Bydgoszczy, z którego codziennie korzysta wielu mieszkańców naszego miasta, jak i całego regionu. Odświeżone logo symbolizuje właśnie ten dynamiczny ruch miejski i obecność w jednym miejscu wielu ludzi oraz zdarzeń” – mówi Joanna Sawośko-Duda, dyrektor Centrum Handlowego RONDO. Za nową identyfikację wizualną Centrum Handlowego RONDO odpowiadało londyńskie studio brandingowe AND, specjalizujące się w projektach dla centrów handlowych.

Jesteś na profilu Orchidea - stronie mieszkańca miasta Gdańsk. Materiały tutaj publikowane nie są poddawane procesowi moderacji. Naszemiasto.pl nie jest autorem wpisów i nie ponosi odpowiedzialności za treść publikowanej informacji. W przypadku nadużyć prosimy o zgłoszenie strony mieszkańca do weryfikacji tutaj