32 drużyny, kilkanaście mebli z asortymentu IKEA i tylko 30 minut na ich złożenie – tak w skrócie opisać można Turniej Skręcania mebli IKEA. Za dotychczasowym sukcesem wydarzenia stoi dział marketingu Alei Bielany oraz agencje marketingowe: Syrena Communications (2017 rok) oraz Imagine Nation (2018 rok). Głównym założeniem eventu było wzmocnienie w świadomości klientów synergii między centrum a sklepem IKEA Wrocław, a także realne wsparcie społeczności, której aktywną częścią jest Aleja Bielany.
„Efekt IKEA” mówi, że jeśli coś zrobiliśmy własnymi rękoma, darzymy to szczególnymi emocjami. Wykorzystaliśmy ten trafny insight, a dodatkowo ubraliśmy go w rozrywkową formę rywalizacji pod presją czasu. Dzięki temu uzyskaliśmy prawdziwie emocjonujące wydarzenie. Obie jego edycje tylko utwierdziły nas w przekonaniu, że IKEA to prawdziwy love brand, a skręcanie mebli może być emocjonujące i angażujące – mówi Jacek Kaczmarski, Marketing Business Partner Ingka Centres.
Uczestnicy wydarzenia połączyli walkę o tytuł Najszybszych Montażystów Mebli IKEA z wyjątkowymi przeżyciami, ale również możliwością udzielenia realnego wsparcia. I tak podczas I edycji wszystkie złożone meble trafiły do domu dziecka Towarzystwa „Nasz Dom”, a w ubiegłym roku beneficjentem turnieju został dom dla bezdomnych matek z dziećmi i bezdomnych rodzin Stowarzyszenia „Nadzieja” działający we Wrocławiu.
Niezwykle istotną dla nas kwestią jest to, aby wydarzenia, które dzieją się w naszym centrum, niosły za sobą korzyści dla potrzebujących. Nie inaczej było w przypadku Turnieju Skręcania Mebli IKEA. Często wspieramy instytucje dobroczynne, ponieważ jako rodzinne centrum handlowe i meeting place, czujemy się częścią lokalnej społeczności – dodaje Ewa Kolondra, Dyrektor Alei Bielany.
Turniej Skręcania Mebli IKEA pokazał, że wydarzenie w centrum handlowym może z łatwością wykraczać poza utarte schematy, łącząc przy tym korzyści biznesowe ze szczerym zaangażowaniem we wsparcie lokalnej społeczności. O nagrodę PRCH Retail Awards w kategorii Marketing Obiektów i Sieci Handlowych, Aleja Bielany będzie konkurowała m.in. z Gemini Park, Wroclavią, Galerią Emka, Galerią Pomorską, Centrum Handlowym Arkadia i Kaskada.
Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?