Automaty sprzedające bilety mialy być znacznym ułatwieniem dla osob podróżujących Szybką Koleją Miejską. Dotykowy ekran, przejrzysty interfejs pozwala szybko i sprawnie kupić bilet. Wydawało się, że nareszcie pomyślano także o obcokrajowcach. Trzy flagi: polska, niemiecka i brytyjska w założeniu dają możliwość kupna biletu turystom nie tylko z Polski, ale i z zagranicy.
Niestety, mimo że na pierwszy rzut oka system działa w obcych językach sprawnie, ma jedną zasadniczę wadę. Przy dotknięciu okienka "Help" bądź "Hilfe", po zmianie języka na angielski lub niemiecki tekst, jaki ukaże się naszym oczom nadal jest w języku... polskim.
- Wiemy o czterech przypadkach błędnego wyświetlania się stron z "pomocą". Te cztery automaty znajdują się na stacjach: Gdynia Chylonia, Gdynia Stocznia, Gdynia Wzgórze św. Maksymiliana oraz Sopot Wyścigi. Zgłosiliśmy już sprawę do firmy, która wykonała i serwisuje te urządzenia - tłumaczy rzecznik Szybkiej Kolei Miejskiej Leopold Naskręt i dodaje, że firma serwisująca urządzenia zostala o usterce powiadomiona i sprawa ma być załatwiona jeszcze w lutym
Z obserwacji pasażerów wynika jednak, że sprawa dotyczy większej ilości stacji SKM. Sygnały docierające do nas mówią, że w zeszłym tygodniu przycisk "Pomoc" działal nieprawidlowo także na stacjach Gdańsk Przymorze - Uniwersytet, a także Gdańsk Politechnika. Być może tych przypadków jest jeszcze więcej... Czekamy na sygnały!
Obwodnica Metropolii Trójmiejskiej. Budowa w Żukowie (kwiecień 2024)
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?