Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Centrum Obsługi Klienta na dworcu Kraków Główny już działa. Jest nawet sofa dla oczekujących w kolejce

Marcin Banasik
Marcin Banasik
Wideo
od 12 lat
Od dzisiaj w Centrum Obsługi Klienta Kolei Małopolskich będzie można uzyskać pełną wiedzę na temat planowanych po Małopolsce podróży. Pasażerowie korzystający z COK zakupią tutaj bilety na pociągi Kolei Małopolskich oraz pozostałych przewoźników, bilety na Małopolskie Linie Dowozowe, a także uzyskają niezbędne informacje m.in. o godzinach odjazdów pociągów, czy o ofercie przewoźników kolejowych. W uroczystym otwarciu centrum wziął udział wicemarszałek Łukasz Smółka.

Pełna wiedza na temat planowanych podróży

- Koleje Małopolskie otwierają się na mieszkańców, a dla nas istotne jest to, że w tym miejscu będą mogli zgłosić np. reklamacje dotyczące podróży. Bardzo dziękujemy pasażerom za wybór Kolei Małopolskich. Chcemy aby byli oni zadowoleni z oferowanych przez nas usług. Jesteśmy otwarci na dyskusje z pasażerami, a udostępnione dziś centrum jest przyjazne osobom z niepełnosprawnościami, przyjazne pasażerom z dziećmi. Zapraszamy do korzystania z oferty Kolei Małopolskich - mówi wicemarszałek Łukasz Smółka.

Zlokalizowane w pasażu dworca Kraków Główny Centrum Obsługi Klienta jest kompleksowym miejscem, gdzie pasażerowie uzyskają pełną wiedzę na temat planowanych podróży. Przestrzeń została zaprojektowana ergonomicznie i funkcjonalnie, aby umożliwić łatwy dostęp do stanowisk klientom. Dwa stanowiska dostępne są dla podróżnych wyposażone są w wygodne krzesła, a dodatkowe miejsce oczekiwania w sofę.

COK jest również dostosowany do obsługi osób z niepełnosprawnością - obniżone okienka kasowe oraz systemy do indukcyjnego przekazywania dźwięku tzw. pętle indukcyjne. W pomieszczeniu jest dostępny też stojak z rozkładami jazdy.

Dodatkowych 6 biletomatów na dworcu Kraków Główny

Koleje Małopolskie chcą w ten sposób przenieść ciężar sprzedaży biletów z konduktorów w pociągach na punkty stacjonarne tj. COK oraz kanały elektroniczne. Równolegle jest też rozbudowywana sieć automatów - pojawi się np. dodatkowych 6 biletomatów na dworcu Kraków Główny.

Godziny otwarcia COK w marcu, czyli miesiącu pilotażowym, pozostają bez zmian tj. od 7.15 do 16.15.

Nowsze auta, emisja CO2 bez zmian

emisja bez ograniczeń wiekowych

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Centrum Obsługi Klienta na dworcu Kraków Główny już działa. Jest nawet sofa dla oczekujących w kolejce - Gazeta Krakowska

Wróć na krakow.naszemiasto.pl Nasze Miasto