23 listopada poznamy najgorsze reklamy wybrane spośród zgłoszeń internautów. W tym roku na konkurs Chamlet wpłynęła rekordowa liczba ponad 400 reklam, jest to około 100 propozycji więcej niż w poprzedniej edycji. Internauci zgłosili 121 reklam telewizyjnych, 92 reklamy zewnętrzne, 89 reklam społeczno-politycznych, 73 programy communication design, 54 reklamy prasowe.
- To, co przede wszystkim możemy zaobserwować w tym roku, to duża liczba reklam, która na pierwszy rzut oka nie jest tandetna. Tym razem dużo internautów zauważało niuanse, drobne potknięcia w hasłach reklamowych, typografii, ortografii, czy braku podstawowej wiedzy historycznej - mówi Mariusz Wszołek, specjalista ds. komunikacji, jeden z organizatorów konkursu. - Szanowna branżo, czas odrobić lekcje - podsumowuje.
Finał konkursu odbędzie się 23 listopada o godz. 18. w Instytucie Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej Uniwersytetu Wrocławskiego (ul. Joliot-Curie 15, Wrocław). Wstęp na galę jest bezpłatny.
Czytaj też:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?