MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Druga edycja "Gdyńskiego biznesplanu"

Monika Kosińska
Główną nagrodę z rąk Kazimierza Głowackiego, członka Zarządu Nordea Bank Polska SA (z lewej) otrzymał Piotr Kalwasiński, autor projektu eXtend. pl.
Fot. Tomasz Bołt
Główną nagrodę z rąk Kazimierza Głowackiego, członka Zarządu Nordea Bank Polska SA (z lewej) otrzymał Piotr Kalwasiński, autor projektu eXtend. pl. Fot. Tomasz Bołt
Wyższy poziom, więcej laureatów - tak zakończyła się druga edycja konkursu "Gdyński biznesplan", organizowanego przez Urząd Miasta Gdyni. Trzy miejsca na "podium" oraz cztery wyróżnienia.

Wyższy poziom, więcej laureatów - tak zakończyła się druga edycja konkursu "Gdyński biznesplan", organizowanego przez Urząd Miasta Gdyni. Trzy miejsca na "podium" oraz cztery wyróżnienia.

O rozszerzeniu listy laureatów o wyróżnienia zdecydowało jury, ze względu na bardzo wysoki poziom zgłoszonych i zaprezentowanych biznesplanów. Uroczyste wręczenie nagród odbyło się w piątek w Urzędzie Stanu Cywilnego w Gdyni. Konkurs jest jednym z elementów kampanii "Przedsiębiorcza Gdynia". Skierowany jest do młodych ludzi, którzy mają pomysły na prowadzenie własnej działalności.

- Gdy patrzę na tych młodych ludzi, to jestem spokojny o przyszłość naszego miasta - stwierdził, Wojciech Szczurek, prezydent miasta Gdyni, gospodarz uroczystości. - Po sukcesie ubiegłorocznej edycji, ta została zorganizowana z większym rozmachem. O wiele więcej uczestników, pracy oraz długich i niełatwych obrad jury.
W tegorocznym konkursie wzięło udział 127 biznesplanów, podczas gdy w ubiegłym było ich 52. Projekty napłynęły nie tylko z Trójmiasta, ale także Malborka, a nawet... z Gliwic. Ich tematyka obejmowała wiele branż działalności gospodarczej, w tym: sektor IT, produkcję, rzemiosło, usługi, handel i gastronomię. Analizując biznesplany jury oceniało m. in. na ile pomysł jest możliwy do zrealizowania, jego innowacyjność, konstrukcję marketingową, stopień wiedzy o konkurencji. Zdecydowanie podkreślało przy tym wysoki poziom merytoryczny projektów i ogromne zaangażowanie ich autorów.

Nagrodę główną otrzymał Piotr Kalwasiński, autor projektu eXtend. pl, czyli dzierżawa rozwiązań informatycznych dla małych i średnich firm.

- Udział w tym konkursie był dla mnie niezmiernie ważny, bo dał mi możliwości dalszego rozwoju - powiedział laureat. - Własnego, jak i firm, dla których stworzyłem mój projekt. jest on skieorwany do małych i średnich przedsiębiorstw, o których nie pamiętają wielkie firmy internetowe. Znalazłem na rynku niszę i chcę im dać gotowy produkt, którego na rynku brakuje.

Konkurs "Gdyński biznesplan" jest przeznaczony dla osób prowadzących działalność gospodarczą oraz tych, którzy chcą dopiero zacząć pracować na własny rachunek. Składa się z trzech etapów: I - złożenie projektu, II - szkolenia z zakresu konstrukcji biznesplanu, III - wyłonienie 10 finalistów. Laureaci I, II, III miejsca otrzymują cenne nagrody rzeczowe, a wszyscy finaliści - certyfikaty o odbytym specjalistycznym szkoleniu w kierunku zakładania i prowadzenia działalności gospodarczej.
Uczestnicy ,ścigali się" o wysokiej klasy notebooka z drukarką oraz - o ile to będzie potrzebne - o poręczenie kredytu przez Pomorski Regionalny Fundusz Poręczeń Kredytowych do kwoty w wysokości 100 tys. zł, zwolnienie z wszelkich opłat obowiązujących w Urzędzie Miasta Gdyni przy rejestracji działalności gospodarczej oraz o nieodpłatne, roczne prowadzenie firmowego rachunku bankowego w Nordea Bank Polska SA.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera

Materiał oryginalny: Druga edycja "Gdyńskiego biznesplanu" - Gdańsk Nasze Miasto

Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto