Fiat Auto Poland podpadł Urzędowi Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). Naraził się też swym klientom. Urząd stwierdził, że 15 lipca 2002 r oku, spółka Fiat Auto Poland zobowiązała swoich dealerów do wykorzystywania w naprawach części używanych. Do początku 2003 roku w dokumentach gwarancyjnych zapewniała jednak klientów, że podczas napraw używane są części nowe. Dlatego, naruszyła zbiorowe interesy konsumentów.
Zdaniem Cezarego Banasińskiego, prezesa UOKiK, Fiat Auto Poland zmienił zasady gwarancji udzielanej na naprawę samochodów. Właściciele aut w których przeprowadzano naprawy gwarancyjne do 1 stycznia 2003 r. mogą dochodzić odszkodowań.
- Jeżeli właściciel przypuszcza, że w jego samochodzie podczas napraw gwarancyjnych zamontowano używane części, ma prawo indywidualnie ubiegać się o rekompensatę - mówi Justyna Kowalska z Działu Kontaktów z Klientami spółki Fiat Auto Poland w Bielsku Białej. - Zainteresowani mogą zgłaszać się do salonów Fiata, albo bezpośrednio do nas.
Precz z Zielonym Ładem! - protest rolników w Warszawie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?