Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Gdańsk będzie się ostro promował przed Euro 2012

Aneta Niezgoda
Aneta Niezgoda
Nie zdziwcie się, jeśli w najbliższym czasie zobaczycie mnóstwo ...
Nie zdziwcie się, jeśli w najbliższym czasie zobaczycie mnóstwo ... stadionnarodowy.org.pl/poranny.pl
Nie zdziwcie się, jeśli w najbliższym czasie zobaczycie mnóstwo banerów i chorągiewek z logo Euro 2012. Gdańsk rozpoczyna kampanię promocyjną turnieju.

Niebawem logo Euro 2012 będzie widoczne wszędzie. Na słupach wzdłuż głównych ulic Gdańska zawisną tysiące flag promujących turniej. Reklamami Euro oklejone zostaną także tramwaje. Obecnie po mieście jeżdżą dwa takie tramwaje, ale niebawem ich liczba wzrośnie do sześciu bądź ośmiu. Jednak dokładnych szczegółów urzędnicy podać nie chcą, gdyż wciąż trwają rozmowy dotyczące szczegółów kampanii.

- W sprawie dekoracji miasta spotykaliśmy się wielokrotnie z działaczami UEFA, jeszcze w 2011 roku. Sugerowaliśmy miejsca, gdzie mogą się pojawić banery i reklamówki. Przedstawiciele europejskiej federacji nie znają miasta i dlatego zdawali się na nasze sugestie - mówi na łamach "Polski" Maciej Nicgorski z biura prezydenta Gdańska ds. promocji  - Za dekoracyjną część promocji turnieju miasto nic nie płaci. UEFA dostarcza gotowe materiały, a my musimy zadbać o ich rozmieszczenie i utrzymanie.

Molo w Brzeźnie będzie udekorowane

Już teraz jednak wiadomo, że wiele reklam pojawi się na dworcach i lotnisku. Plakaty będą zawierały także praktyczne informacje, dotyczące dojazdu do stadionu i do centrum.

Wśród pomysłów, pojawiła się także propozycja by udekorować molo w Brzeźnie i marinę. Urzędnicy przewidują, że oba te miejsca będą tłumnie odwiedzane przez kibiców i turystów i warto zadbać o dobrą promocję miasta w tych punktach.

Gdańsk zadba jednak o reklamę także poza granicami miasta.

- W planach jest kampania reklamowa w mediach ogólnopolskich, ale w tej chwili szczegóły są dopiero ustalane. Obecnie koncentrujemy się na informowaniu o naszej ofercie  na targach w różnych miastach w Europie, m.in. w Dublinie - tłumaczy Michał Brand z biura Gdańsk Euro 2012.

W ubiegłym tygodniu wiele uwagi poświęcono spotowi, który na swoim kanale na You Tube zamieścili gdańscy urzędnicy. Czterominutowy filmik pokazuje wiele zakątków miasta. Zatrudniona przez miasto aktorka przenosi się z miejsca na miejsce, by na końcu powiedzieć - Zapraszamy na Euro 2012!.  Okazało się, że filmik trafił do sieci przez pomyłkę i nie reklamuje Euro 2012.

Polecamy w MMTrojmiasto.pl


Photo Day 18.0: Zobacz zdjęcia supernowoczesnego terminala

Konkursy. Śledź bloga i wygrywaj!


Dodawaj zdjęcia i promuj się za darmo

Zobacz stronę główną MM

MMTrojmiasto.pl to portal informacyjno społecznościowy. Jeżeli masz pomysł na artykuł, fotoreportaż lub materiał wideo po prostu stwórz go i opublikuj w MM-ce. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, odezwij się do nas na [email protected], a na pewno Ci pomożemy i doradzimy!

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wideo
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto