Spośród 9 ofert pomysł pt. "Love Tour" uzyskał najwyższe notowania kapituły konkursu, której przewodniczył Bogdan Donke, wiceprezes Pomorskiej Regionalnej Organizacji Turystycznej. Jest to propozycja 1,5-godzinnej wycieczki meleksem (obejmującej 15 wyjątkowych miejsc w Gdańsku), podczas której można poznać zabytki związane z tematem przewodnim tej eskapady, jakim jest miłość.
Twierdza Wisłoujście i plaża w Brzeźnie najbardziej romantycznymi miejscami Gdańska
Wydarzenie pt. "Bitwa Morska - Oblężenie Twierdzy Wisłoujście", które przedstawiło do konkursu Muzeum Historyczne Miasta Gdańska, zdobyło nagrodę internautów, którzy głosowali w plebiscycie przeprowadzonym przez Gdańską Organizację Turystyczną (GOT). Ten zwycięski produkt przypomina batalię między załogą okrętu a żołnierzami z Twierdzy Wisłoujście. W roku 2011 w tym pokazie uczestniczyło 100 rekonstruktorów z całego kraju i dwa galeony. Zużyto 100 kg czarnego prochu. Sukces skłonił MHMG do przygotowywania następnych inscenizacji.
- Uhonorowanie laureatów i wręczenie nagród odbędzie się 21 marca podczas konferencji "Nowe trendy w turystyce" - mówi Anna Bartoszewicz-Pajka, wiceprezes Gdańskiej Organizacji Turystycznej - Gdańsk Convention Bureau. - Wtedy też zwycięzcy zostaną przedstawieni branży.
Utytułowani
- Zwycięskim ofertom zostaną nadane tytuły "Gdański Produkt Turystyczny 2012" i "Gdański Produkt Turystyczny 2012 - nagroda internautów", na okres roku - informuje Izabela Koch, specjalista ds. promocji GOT. Dodatkowo w ramach nagrody zostanie zrealizowana kampania promująca te produkty.
Krokusy w Tatrach. W tym roku bardzo szybko
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?