Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Gdańsk: Miasto płaci ponad 44 tys. zł za prowadzenie swojego profilu na portalu Facebook

red.
facebook.com/MiastoGdansk
Gdański magistrat płaci agencji public relations Projekt PR aż 44,2 tys. zł brutto rocznie za prowadzenie profilu Miasto Gdańsk na portalu Facebook. Radni zapowiadają, że przyjrzą się dokładnie zleceniom biura promocji miasta.

44,2 tys. zł brutto rocznie - tyle wydaje magistrat na prowadzenie profilu 'Miasto Gdańsk' na portalu społecznościowym Facebook. Jak poinformowała "Gazeta Wyborcza Trójmiasto", prowadzeniem profilu zajmuje się gdańska agencja public relations Projekt PR.

Gdańscy radni chcą się więc przyjrzeć zleceniom biura promocji miasta Gdańska. Dariusz Słodkowski z PO zapowiedział interpelację. Chce się dowiedzieć z jakimi firmami współpracowało do tej pory biuro promocji miasta Gdańska.

Jak tłumaczy "Gazecie Wyborczej" Anna Zbierska, dyrektor biura promocji gdańskiego magistratu, prowadzenie profilu na portalu społecznościowym Facebook to wbrew pozorom bardzo trudna umiejętność. Na początku magistrat robił to sam, jednak gdy zablokowano w urzędzie wejścia na Facebook zapadła decyzja, by prowadzenie profilu zlecić zewnętrznej firmie.

Źródło: Gazeta Wyborcza

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto