Gdańsk: Miasto płaci ponad 44 tys. zł za prowadzenie swojego profilu na portalu Facebook

red.
facebook.com/MiastoGdansk
Udostępnij:
Gdański magistrat płaci agencji public relations Projekt PR aż 44,2 tys. zł brutto rocznie za prowadzenie profilu Miasto Gdańsk na portalu Facebook. Radni zapowiadają, że przyjrzą się dokładnie zleceniom biura promocji miasta.

44,2 tys. zł brutto rocznie - tyle wydaje magistrat na prowadzenie profilu 'Miasto Gdańsk' na portalu społecznościowym Facebook. Jak poinformowała "Gazeta Wyborcza Trójmiasto", prowadzeniem profilu zajmuje się gdańska agencja public relations Projekt PR.

Gdańscy radni chcą się więc przyjrzeć zleceniom biura promocji miasta Gdańska. Dariusz Słodkowski z PO zapowiedział interpelację. Chce się dowiedzieć z jakimi firmami współpracowało do tej pory biuro promocji miasta Gdańska.

Jak tłumaczy "Gazecie Wyborczej" Anna Zbierska, dyrektor biura promocji gdańskiego magistratu, prowadzenie profilu na portalu społecznościowym Facebook to wbrew pozorom bardzo trudna umiejętność. Na początku magistrat robił to sam, jednak gdy zablokowano w urzędzie wejścia na Facebook zapadła decyzja, by prowadzenie profilu zlecić zewnętrznej firmie.

Źródło: Gazeta Wyborcza

Konferencja ministra zdrowia Adama Niedzielskiego

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie