Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Gdańsk zareklamuje się w CNN

Oliwia Piotrowska
Oliwia Piotrowska
Od poniedziałku startuje największa zagraniczna kampania reklamowa miasta - spot "We make things happen" będzie emitowany w CNN.

Wyjątkowo piękne zdjęcia Jacka Podgórskiego, jednego z najzdolniejszych młodych operatorów, autora m.in. zdjęć do filmu "Święto Latawców” i reżyseria Tomka Nalewajka, laureata m.in. Yacha za teledysk Marii Peszek "Nie mam czasu na sex”, mają gwarantować, że reklama Gdańska przypadnie do gustu nawet najbardziej wymagających.

30-sekundowy spot reklamowy przedstawia papierową łódeczkę, wraz z którą, w rytm porywów wiatru, unosimy się nad Gdańskiem. Łódeczka opada także na wodę, nad którą widać panoramę miasta.

Kampania jest skierowana przede wszystkim do mieszkańców Europy, w tym Wielkiej Brytanii, Niemiec oraz Skandynawii, ale także do odbiorców z Azji Środkowo-Wschodniej i Afryki.

Promocja Polski w CNN

Ale to nie wszystko. Od 26 września w CNN będą emitowane także spoty reklamujące Polskę. W reklamie, nasz kraj zostanie ukazany oczyma zagranicznego biznesmana. Widzowie oglądający spot zobaczą zdjęcia m.in. z Gdańska.

- Podjęliśmy bardzo dobrą decyzję rozpoczynając promocję Gdańska równocześnie z promocją kraju - mówi Anna Zbierska, p.o. dyrektora Biura Prezydenta ds. Promocji Miasta. - To połączenie sił zaowocuje niespotykaną do tej pory kampanią Gdańska.

Za kampanię płaci Ministerstwo Spraw Zagranicznych, Polska Organizacja Turystyczna, Polska Agencja Informacji i Inwestycji Zagranicznych oraz Polskie Linie Lotnicze LOT.

Eye on Poland

Spoty reklamowe to część programu promocji Polski "Eye on Poland". W październiku CNN pokaże cykl reportaży zrealizowanych w Polsce, m.in. w Gdańsku. Nasz kraj ma być przedstawiony jako nowoczesny, dynamiczny i atrakcyjny dla turystów. Ekipa CNN będzie rozmawiać z mieszkańcami m.in. o ich codziennym życiu.

O filmie "We make things happen"
Film wg storyboardu Agencji Przybora Zaniewski Limited, przygotował Dom Produkcyjny Papaya Films Sp. z o.o., znany nie tylko z realizacji ostatnich spotów dla Gdańska ("Tu się żyje”, ”Odważ się, zobacz sam”), ale również reklam Link 4, ING Banku, Nordea Banku, Plus GSM, Reserved czy Knorr.
Reżyseria: Tomek Nalewaje
Zdjęcia: Jacek Podgórski

od 7 lat
Wideo

Konto Amazon zagrożone? Pismak przeciwko oszustom

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto