Spot reklamowy „Week ends in Gdańsk!” zdobył nagrodę 18. edycji międzynarodowego festiwalu The Golden City Gate, którego coroczna gala odbywa się podczas targów turystycznych ITB w Berlinie.
Spot to kluczowy element międzynarodowej kampanii promocyjnej realizowanej jesienią 2017 roku. Podkreślono w niej atuty Gdańska jako miasta otwartego, dostępnego, z bogatą, wszechstronną ofertą, nawet dla tych najbardziej wymagających turystów. Miasta, które potrafi zachwycić nie tylko w letnie słoneczne dni, ale także jesienią i zimą.
Film jest utrzymany w konwencji baśniowej opowieści, ukazującej Gdańsk jako miejsce magiczne, owiane tajemnicą… Bohaterami są ludzie w różnym wieku, którzy - podczas pobytu w Mieście Wolności – spotykają się z intrygującymi sytuacjami. Fabułę uzupełnia utwór muzyczny specjalnie skomponowany przez Marka Kuczyńskiego, cenionego gdańskiego twórcę muzyki filmowej, koncertowej i teatralnej. Spot można zobaczyć na stronie http://visitgdansk.com/weekends-in-gdansk.
Kampania na portalu Lonely Planet (1,7 mln wyświetleń), Instagramie (zasięg 580 tys.), Facebooku i Google AdWords (prawie 5 mln odsłon) objęła swoim zasięgiem mieszkańców Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii i Niemiec.
Prawdziwym przebojem okazał się kadr ze spotu wraz z zaproszeniem do Gdańska wyświetlony na wielkim ekranie….. na nowojorskim Times Square! (zdjęcie powyżej).
Uwaga! Tutaj sprzedają „chrzczone" paliwo [lista stacji]
Test MultiSelect - pytania testu psychologicznego do policji
Janusze Projektowania - najgorsze pomysły na mieszkania
Uwaga! Lista najlepszych restauracji na Pomorzu
Najrzadsze imiona żeńskie nadane w 2017 roku
Jak czytać kolory szlaków turystycznych?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?