Wkrótce zawinie do Gdańskiej Stoczni Remontowej m/s "Ask", statek typu ro-ro z rynku skandynawskiego. Poddany zostanie znacznej przebudowie, w tym przedłużeniu o 20,25 m. Tymczasem w GSR trwają prace przy całej serii innych jednostek.
Przebudowywanych lub remontowanych jest kilkanaście statków. - Liczymy, że obciążenie w pracach kadłubowych dochodzi do 200 procent - uważa Adam Turadek, z-ca dyrektora ds. produkcji. Kierownik wydziału W-7/2 Tomasz Namsolleck potwierdza te spostrzeżenia. - Lista zadań, którymi się aktualnie zajmujemy jest bardzo długa - mówi. - Kończymy prace na ,Lodbrogu", gdzie wykonujemy dziobowe stery strumieniowe. Na jednostce "Bernhard Oldendorf" wymieniamy grodzie. Prowadzimy prace wyposażeniowe na promie budowanym dla Anglii, a aktualnie dokonujemy montażu pokładów ruchomych. 155 osób zatrudnionych w bezpośredniej produkcji na moim wydziale nie byłoby w stanie podołać tym zadaniom. Korzystamy więc z usług kooperantów.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?