Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Jak cię widzą, tak cię piszą. Przedsiębiorcze kobiety rozmawiają o wizerunku

PSF BCC
PSF BCC
Mateusz Rutkowski, PSF BCC
O tym, jak ważny jest wizerunek w biznesie, co daje nam znajomość zasad savoir-vivre’u i na które trendy należy zwrócić uwagę w tym sezonie, dowiedzą się już wkrótce uczestniczki VIII Spotkania „Przedsiębiorczej Kobiety” w Trójmieście.

„Elegancka bizneswoman, czyli wizerunek kobiety sukcesu” to tytuł kolejnego spotkania z cyklu Przedsiębiorcza Kobieta, które odbędzie 11 kwietnia 2011 r. o godz. 18:00 w sopockim Klubie Atelier. Tym razem hasłem przewodnim jest wizerunek. - Nasz wygląd wpływa przede wszystkim na to, jak widzą nas inni – tłumaczy Natalia Gaik, koordynatorka projektu. - Czasami jednak zapominamy o tym, że wizerunek wynika z tego, jak sami postrzegamy siebie. Jeśli będziemy tego świadome, to nawet w biznesie zachowamy niepowtarzalność i własną osobowość.

A to wcale nie jest takie proste. Pewność siebie w rozmowach z kontrahentami to cecha, która wynika między innymi ze znajomości zasad etykiety biznesowej. Na spotkaniu opowie o nich Joanna Wszeborowska, HR Manager oraz trener kompetencji interpersonalnych i osobistych. Po przybliżeniu zasad savoir-vivre’u przyjdzie czas na dress code. W tej dziedzinie ekspertką jest Wioletta Świątkowska, właścicielka firmy FDF IDEA i butiku internetowego fashionidea.pl, która zajmuje się dystrybucją ubrań dla kobiet aktywnych zawodowo.

Dodatkowo, tego wieczoru Panie będą miały możliwość obejrzenia kreacji prezentujących najnowsze trendy związane z modą biznesową. Następnie przejdziemy do prezentacji niezwykle zjawiskowych sukienek z papieru oraz krótkiego wystąpienia pomysłodawczyni, a zarazem twórczyni tego dzieła Pani Sabiny Czupryńskiej z firmy Hepimi Studio.

Dla kobiet aktywnych zawodowo i dla tych, które dopiero zaczynają stawiać pierwsze kroki w świecie biznesu, spotkanie może się okazać źródłem wielu cennych umiejętności. - Do udziału zapraszamy wszystkie Panie, dla których konieczność kreowania wizerunku biznesowego jest niezwykle istotna, bowiem etykieta kobiety biznesu to nic innego, jak jej własna marka i indywidualny niepowtarzalny styl – mówi Natalia Gaik. - Każda kobieta znajdzie coś dla siebie.

Więcej informacji na temat projektu „Przedsiębiorcza Kobieta” oraz dokładny harmonogram najbliższego spotkania i zapisy można znaleźć na stronie http://przedsiebiorcza-kobieta.pl/category/trojmiasto/ .

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Co dalej z limitami płatności gotówką?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto