Klienci sieci fitness wspierają swoje kluby

Materiał informacyjny
- Jestem z Wami, nie wstrzymam karnetu! – pisze klubowicz jednej z ogólnopolskich sieci fitness. Branża fitness bez wątpienia przeżywa teraz trudne chwile. Przykład CityFit pokazuje jednak, że mimo zamknięcia, kluby mogą liczyć na wsparcie swoich klubowiczów. Czy to wystarczy, by przezwyciężyć kryzys?

Od 13 marca kluby fitness, podobnie jak większość lokali handlowo-usługowych w Polsce, pozostają czasowo zamknięte w związku ze stanem epidemicznym, a następnie epidemią koronawirusa. Dla sieci oznacza to brak możliwości świadczenia usług, przy jednoczesnej konieczności ponoszenia niemałych kosztów, takich jak czynsz za wynajem powierzchni w galeriach handlowych i biurowcach, opłaty leasingowe czy pensje pracowników.

- Robimy co w naszej mocy, aby ochronić nasze kluby przed negatywnymi skutkami czasowego zamknięcia. Wszystko po to, żebyście po zakończeniu tej przymusowej przerwy mogli wrócić do swojego klubu i korzystać z naszych usług tak, jak do tej pory. – czytamy w oświadczeniu opublikowanym na profilu facebook sieci CityFit - Gorąco zachęcamy Was do tego, abyście pozostawali przy aktywnym karnecie. To ułatwi nam finansowanie bieżących kosztów i powrót do normalnego funkcjonowania, gdy minie okres epidemii. Po ponownym otwarciu klubów skorygujemy dzień Waszych płatności, wydłużając członkostwo o czas braku dostępu do klubu. Równocześnie wiemy, że wielu z Was również boleśnie odczuwa skutki finansowe tej sytuacji. Z myślą zwłaszcza o takich osobach przygotowaliśmy nową opcję: bezpłatnego zawieszenia karnetu na czas zamknięcia klubów.

Informacja, opublikowana wczoraj wieczorem (równolegle sieć rozsyłała mailing i smsy), spotkała się z bardzo pozytywnym odzewem ze strony klubowiczów. Pod postem Klienci CityFit opublikowali już około 150 komentarzy, z których zdecydowana większość to słowa wsparcia i deklaracje pozostania przy aktywnych karnetach:

- Nie będę zawieszać ani rezygnować. W końcu doczekamy się otwarcia, a chcę wspierać moją ulubioną siłownię.

- Macie moje pełne zrozumienie, nie zawieszam karnetu ani też z niego nie rezygnuję. Wszystkich nas spotykają trudności w obecnej sytuacji. Trzymajcie się tam!

- Nie zawieszam. Dziękuję za treningi w sieci.

- Chodzę od niedawna ale Was polubiłem. Branża fitness jak i pozostałe mają ogromne kłopoty. Macie potężną ilość obiektów, czynszów w galeriach, ilość zatrudnionych osób i kredytów na sprzęt itp. Ehhh. Jestem z Wami, nie wstrzymam karnetu!

- Wspierajmy się nawzajem, żadnego zawieszania bynajmniej w moim przypadku. Sytuacja nie zależna od nas. KARNET AKTYWNY do zobaczenia wkrótce

- #nieRezygnuję #nieZawieszam #tęsknięZaWami.

- Ogromnie dziękujemy naszym klubowiczom za zrozumienie i wsparcie. Nasza walka trwa, ale Wasza postawa daje nam siłę, by starać się jeszcze bardziej. Mamy nadzieję, ze już wkrótce będziemy mogli ogłosić ponowne otwarcie i spotkać Was na treningu. Bardzo czekamy na ten moment. – mówi Łukasz Gądek, Członek Zarządu CityFit.

17 marca przedstawiciele największych sieci wystosowali pisma do przedstawicieli władz państwowych: Minister Rozwoju Jadwigi Emilewicz, Ministra Finansów Tadeusza Kościńskiego oraz Minister Sportu Danuty Dmowskiej-Andrzejuk. Przedstawili w nich propozycje ulg i rozwiązań administracyjnych, które ułatwiłyby operatorom klubów fitness zachowanie płynności finansowej w obliczu koniecznej przerwy w świadczeniu usług.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Materiał oryginalny: Klienci sieci fitness wspierają swoje kluby - Dziennik Bałtycki

Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto