W sieci pojawiły się już komentarze, dotyczące sceny z Warszawy, w której zza historycznej zabudowy, wyłaniają się współczesne wieżowce. I nic nie byłoby w tym dziwnego, gdybyśmy mogli w rzeczywistości zobaczyć ten sam obraz, patrząc na stolicę stojąc przy rondzie de Gaulle'a. Wieżowce znajdują się jednak kilometr dalej i umiejscowione są w zupełnie innej konfiguracji.
Mieszkańcy Trójmiasta zauważą także inną różnicę. Spektakularnie wyciągana z morza bryła bursztynowej PGE Areny, trafia na... plażę Śródmieście w Gdyni. W tle widoczna jest także charakterystyczna Kępa Redłowska.
Najnowsza produkcja promojąca Polskę, zyskuje jednak uznanie dzięki scenariuszowi i realizacji wizualnej. W klipie dwóch chłopców rozmawia podczas lekcji o wycieczce do Polski. Podróż rozpoczyna się od wybrzeża Bałtyku. Potem oglądamy Warszawę i opowieść o obrazie Matejki "Bitwa pod Grunwaldem". Chłopiec z ojcem odwiedza także Kraków i jaskinie smoka Wawelskiego. Na końcu śpiącym olbrzymem okazuje się tatrzański Giewont.
Klip stworzyła firma Opus Film, na zlecenie Ministerstwa Spraw Zagranicznych.
PROMOCJA POLSKI 60'' 2014 from Opus Film on Vimeo.
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?