Ponad pół miliona klientów banku Millennium miało problemy z realizacją operacji na swoich kontach. Około godziny 11.00 przestał działać system bankowości internetowej. Bank awarię tłumaczy problemami na łączach telekomunikacyjnych. Poza brakiem kanału internetowego pojawiły się także problemy z transakcjami realizowanymi za pomocą niektórych kart.
Agnieszka Zygo z biura prasowego Banku Millennium poinformowała, że oddziały banku pracują w systemie off-line i nie realizują zleceń, w tym wypłat. Awaria systemu Millenet miała zostać usunięta wczoraj do godziny 18.00.
Co z osobami, które w wyniku awarii systemu nie mogły zrealizować transakcji i poniosły straty? Będą mogły dochodzić od banku rekompensaty szkody.
W ubiegłym miesiącu system internetowy banku Millennium został po raz trzeci uznany za najlepszy w Polsce w światowym konkursie na najlepsze banki internetowe - "World's Best Internet Banks" organizowanym przez międzynarodowy magazyn finansowy Global Finance.
Zakaz krzyży w warszawskim urzędzie. Trzaskowski wydał rozporządzenie
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?