Krzywy Domek, Dwór Oliwski, Bar Turystyczny. Trójmiejskie obiekty zdobywają uznanie w świecie![FOTO]
- Przykład Krzywego Domku pokazuje, że warto decydować się na coś odważnego, czasem kontrowersyjnego, ale budzącego ciekawość. Najlepszą promocję naszemu miastu robią turyści. Krzywy Domek jest obiektem, przy którym pamiątkowe zdjęcia robi sobie najwięcej osób odwiedzających nasze miasto - podkreśla Magdalena Jachim, rzecznik sopockiego magistratu. Sopoccy urzędnicy przyznają, że zazwyczaj przypadkiem dowiadują się o zagranicznych publikacjach - na ogół ktoś podsyła do magistratu link bądź zdjęcie wydania gazety. Podkreślają także, że każda ciekawa i pozytywna informacja o Sopocie w mediach zagranicznych jest elementem promocji miasta, szczególnie kiedy powstaje z inicjatywy redakcji, a nie jako płatna reklama. Jachim dodaje, że fotografie Krzywego Domku są często wykorzystywane przez Sopot w kolejnych folderach promujących miasto. A przypomnieć należy, że to prywatna inwestycja, nie miejski obiekt. Otwarto go w 2004 r. Dziś działają tu głównie dyskoteki, kawiarnie i puby.