Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Logo PG docenione w plebiscycie RE:PL 2013 i na Best Brand Awards

Redakcja
arch.mm./shexbeer
Nowy logotyp Politechniki Gdańskiej został uznany za Najlepszy Polski Rebranding 2013. Doceniono go również na Best Brand Awards.

Zobacz: Studentka Politechniki skonstruowała nietypowy chodzik

Trzecie miejsce w plebiscycie RE:PL 2013 zajęło miasto Katowice, a drugie Port Lotniczy we Wrocławiu. Zwycięzcą została Politechnika Gdańska na którą internauci oddali 17,3 proc. głosów.

Nowy logotyp został zaprojektowany przez mamastudio w marcu 2013 roku. Przedstawia on dwa lwy trzymające herb z inicjałami uczelni. Poniżej znajduje się napis: Politechnika Gdańska. Wszystko utrzymane jest w kolorze granatowym. Logo w porównaniu do poprzedniego zostało uproszczone i unowocześnione. 

Logotyp Politechniki Gdańskiej zdobył drugą nagrodę w kategorii Best Brand Europe&Russia 2013. Konkurs Best Brand Awards ma na celu wyłonienie najbardziej oryginalnych projektów. W jury zasiadają specjaliści od tworzenia marek, dyrektorzy agencji, graficy, designerzy z całego świata.   

W plebiscycie RE:PL 2013 wybrano także najgorszy rebranding. Trzecie miejsce zajął Pekaes, drugie Próchnik. Za najgorszy rebranding ubiegłego roku uznano zmianę logo Poczty Polskiej (16 proc. głosów).

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Dlaczego chleb podrożał? Ile zapłacimy za bochenek?

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto