Jeśli warunki pogodowe na to pozwolą konstrukcja zostanie zawieszona na elewacji Stadionu Energa Gdańsk prawdopodobnie do końca tego tygodnia. To jeden z kluczowych i zarazem ostatnich etapów rebrandingu obiektu, który jest prowadzony od momentu, kiedy Grupa Energa została sponsorem tytularnym stadionu wybudowanego na rozgrywki UEFA Euro 2012.
Stadion Energa Gdańsk będzie miał największą tego typu instalację reklamową na Pomorzu - każdy napis to 300 metrów kwadratowych powierzchni (łącznie razem 600 metrów kw.). Napisy zawisną od strony ulicy Marynarki Polskiej oraz od strony torów SKM.
Znaki na bursztynowej elewacji będą mogły zmieniać swój kolor. Dzięki frontowi liter wykonanemu w technologii dual color, dającej efekt innego koloru w dzień, innego w nocy, napis w dzień będzie miał bordowy kolor marki Energa, a po zmierzchu zaświeci na biało lub inne kolory. Podświetlenie liter jest ponadto zaprojektowane w technologii LED RGB, dzięki czemu teoretycznie logo może zaświecić w 16,7 mln. kombinacji kolorów!
Największa litera znaku będzie miała wysokość 5,5 metra, a cały znak w najwyższym miejscu – 7 metrów. Długość znaku to 42 metry. Duża litera w znaku np. „S” waży około 180 kilogramów, mniejsza około 140 kilogramów.
Wybory samorządowe 2024 - II tura
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?