Galerie handlowe w różny sposób promują okres wyprzedaży czy rozpoczęcie sezonu i wejście nowych kolekcji do sklepów. Do sesji zdjęciowych najczęściej angażowane są modelki, które wielokrotnie biorą udział w różnych kampaniach reklamowych. Park Handlowy Matarnia od kilku lat do wiosennych i jesiennych kampanii zaprasza mieszkańców Trójmiasta. Tak było również tym razem.
Ta wesoła, uśmiechnięta ekipa to wieloletni przyjaciele, wszyscy miłośnicy sportu. Zosia i Kacper podróżują po całym świecie, gdzie tańczą, nurkują, surfują, poznają nowe smaki i kultury. Po prostu cieszą się życiem. Marcin i Dominika to rodzice dwójki dzieci, którym poświęcają każdą wolną chwilę. Marcin jest również trenerem tenisa w sopockim klubie. Mimo wielu zainteresowań, a także obowiązków, zawsze znajdą czas, aby spotkać się i zrobić coś fajnego. Tak było również tym razem. Wspólnie postanowili wziąć udział w konkursie Parku Handlowego Matarnia. Szukano „zwykłych” mieszkańców Trójmiasta, którzy staną się twarzami najnowszej, jesiennej kampanii reklamowej.
- Wszyscy widzieliśmy gdzieś w internecie informację o konkursie, ale pomysłodawcą wzięcia w nim udziału była Dominika - mówi Zosia.
Jak się później okazało, to właśnie oni ujęli jurorów nietuzinkową stylizacją modową, która od raz wszystkim przypadła do gustu.
Konkurs Parku Handlowego Matarnia „Pokażcie Waszą Stylową Ekpię” składał się z dwóch etapów. Pierwszym była próbna sesja zdjęciowa w Studio A12, podczas której jury sprawdziło, jak zaproszone ekipy radzą sobie przed obiektywem fotografa. Najlepsza grupa wzięła udział w finałowej sesji w plenerze, na terenach postoczniowych, której efekty możemy podziwiać już w przestrzeni miejskiej.
- Nie był to nasz debiut przed aparatem, natomiast wszyscy wspólnie stwierdziliśmy, że była to jedna z bardziej udanych rzeczy, którą wspólnie zrobiliśmy - zdradza Kacper. - Cała sesja przebiegła bardzo sprawnie, nie wspominając o bardzo przyjaznej, pozytywnej i luźnej atmosferze. Rzadko się to zdarza, aby wszyscy mieli genialny humor i tak pozytywne wrażenia z realizacji projektu.
Zwycięska ekipa oprócz udziału w profesjonalnej sesji zdjęciowej (przyznają, że billboardy, które możemy zobaczyć w całym Trójmieście, wyglądają fantastycznie i sami nie spodziewali się aż takiego efektu), otrzymała nagrodę pieniężną w wysokości 4 tys. zł na zakupy w sklepach znajdujących się na terenie Parku Handlowego Matarnia.
Park Handlowy Matarnia do kampanii reklamowej zaprosił mieszkańców Trójmiasta już po raz ósmy.
echodnia.eu Świętokrzyskie tulipany
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?