Nowy klip promocyjny Gdańska. Przyciągnie turystów z zagranicy? [WIDEO]

Karol Merk
materiały promocyjne Gdańsk
Gdańsk wystartował z nową kampanią promującą miasto. „Week end in Gdańsk” to akcja skierowana do turystów z Wielkiej Brytanii, Irlandii, Norwegii, Szwecji, Danii oraz Niemiec.

Najwięcej obcokrajowców do Gdańska przyjeżdża z Niemiec, krajów skandynawskich oraz Wielkiej Brytanii. Do nich skierowana jest kampania promująca miasto, której hasłem jest „Week end in Gdańsk”. Zleceniodawcą kampanii jest Miasto Gdańsk wraz z Gdańską Organizacją Turystyczną. Realizatorem jest agencja Personal PR, a za produkcję spotu odpowiada agencja Lokomotion.

W spocie Gdańsk przedstawiony jest jako miasto wolności, magii, tajemnicy i północy. Muzyka do materiału skomponował Marek Kuczyński, twórcę muzyki filmowej, koncertowej i teatralnej.

Czytaj też: Hotelowy boom w Trójmieście. Przybywa turystów i miejsc noclegowych

– To, co wyróżnia Gdańsk na tle innych, równie pięknych, bogatych historycznie i kulturowo europejskich miast, to niezwykły, wręcz magiczny klimat, którego nie da się opisać. Wystarczy jeden weekend, by go poczuć i bezgranicznie się nim zachwycić. Właśnie to chcemy pokazać poprzez zaplanowane w ramach kampanii działania – mówi Anna Zbierska, Zastępca Dyrektora Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, zleceniodawcy kampanii.

Zasięg kampanii szacowany jest na 15 milionów wyświetleń. Oprócz spotu działa także strona internetowa w 4 wersjach językowych – http://week-ends.pl.

– W przeciwieństwie do realizowanych w przeszłości przez miasto kampanii zagranicznych, w przypadku tegorocznej nie koncentrujemy się na emisji spotów reklamowych w telewizji. Obecna kampania nastawiona jest głównie na ekspozycję w internecie oraz szeroko zakrojone działania z zakresu digital marketingu – wyjaśnia Karolina Janik, CEO agencji Personal PR, koordynującej prace nad kampanią.

Wideo

Komentarze 2

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

k
kay
Foczki fajne... i tylko to w tym klipie...
M
Małgosia
Czy wy żeście w tym urzędzie miasta zwariowali. Film promocyjny ma przyciągać a nie odpychać. Kierujcie promocje do młodych ludzi, a nie smuty, narrator chyba nie jadł, totalna klapa. Nie robi się przejść w taki sposób, bo to żenujące jest. Film powinien być dynamiczny. 80% Norwegów ma gdzieś zabytki i przyjeżdża tu na zakupy, Niemcy przyjeżdżają do Gdańska bo to ich miasto, zabrane po wojnie. Kieruje się kampanie do grup, targetuje, a nie robi film żeby był. Jeszcze komuś żeście za to zapłacili, żenujące.
Dodaj ogłoszenie