Najwięcej obcokrajowców do Gdańska przyjeżdża z Niemiec, krajów skandynawskich oraz Wielkiej Brytanii. Do nich skierowana jest kampania promująca miasto, której hasłem jest „Week end in Gdańsk”. Zleceniodawcą kampanii jest Miasto Gdańsk wraz z Gdańską Organizacją Turystyczną. Realizatorem jest agencja Personal PR, a za produkcję spotu odpowiada agencja Lokomotion.
W spocie Gdańsk przedstawiony jest jako miasto wolności, magii, tajemnicy i północy. Muzyka do materiału skomponował Marek Kuczyński, twórcę muzyki filmowej, koncertowej i teatralnej.
Czytaj też: Hotelowy boom w Trójmieście. Przybywa turystów i miejsc noclegowych
– To, co wyróżnia Gdańsk na tle innych, równie pięknych, bogatych historycznie i kulturowo europejskich miast, to niezwykły, wręcz magiczny klimat, którego nie da się opisać. Wystarczy jeden weekend, by go poczuć i bezgranicznie się nim zachwycić. Właśnie to chcemy pokazać poprzez zaplanowane w ramach kampanii działania – mówi Anna Zbierska, Zastępca Dyrektora Wydziału Promocji i Komunikacji Społecznej w Urzędzie Miejskim w Gdańsku, zleceniodawcy kampanii.
Zasięg kampanii szacowany jest na 15 milionów wyświetleń. Oprócz spotu działa także strona internetowa w 4 wersjach językowych – http://week-ends.pl.
– W przeciwieństwie do realizowanych w przeszłości przez miasto kampanii zagranicznych, w przypadku tegorocznej nie koncentrujemy się na emisji spotów reklamowych w telewizji. Obecna kampania nastawiona jest głównie na ekspozycję w internecie oraz szeroko zakrojone działania z zakresu digital marketingu – wyjaśnia Karolina Janik, CEO agencji Personal PR, koordynującej prace nad kampanią.
CBŚP na Pomorzu zlikwidowało ogromną fabrykę „kryształu”
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?