- W ramach kampanii STOPKLATKA ruszyliśmy z akcją, która przybliża mieszkańcom i mieszkankom miast współczesny proces chowu kur na mięso. Osoby z planszami – klatkami filmowymi pokazują krok po kroku etapy hodowli brojlerów od wylęgu piskląt przez straszne życie w hali po śmierć w rzeźni – tłumaczą organizatorzy trzeciej, gdańskiej edycji akcji „Klatka po klatce!”.
W sobotę 11 maja po południu, przy Fontannie Neptuna w centrum Gdańska usiłowali oni zwrócić uwagę przechodniów na los zwierząt, uświadomić, z czym się wiąże produkcja mięsa oraz zachęcić ich do weganizmu.
STOPKLATKA to kampania Fundacja Viva!, której jednym z celów jest uświadamianie społeczeństwa w zakresie skutków hodowli przemysłowej zwierząt, dotyczących warunków hodowli, przewozu i zabijania zwierząt, oddziaływania na środowisko oraz zdrowie ludzi.
Przegląd najważniejszych wydarzeń ostatnich dni:
POLECAMY NA STREFIE AGRO:
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?