MKTG NaM - pasek na kartach artykułów

Obsługa z redukcją

(DŁ)
Telekomunikacja Polska SA zapowiada zmianę zasad obsługi swoich klientów. W ciągu najbliższych miesięcy zmniejszona być sieć punktów obsługi abonentów, których obecnie na Pomorzu jest ok.

Telekomunikacja Polska SA zapowiada zmianę zasad obsługi swoich klientów.

W ciągu najbliższych miesięcy zmniejszona być sieć punktów obsługi abonentów, których obecnie na Pomorzu jest ok. 20, od 1 września opłata rachunków telefonicznych na poczcie obciążona będzie prowizją 99 groszy, choć przez trzy ostatnie miesiące była bezpłatna. Wszystko po to, by ograniczyć koszty prowadzenia obsługi, bez zmniejszania jej jakości - tłumaczy spółka. Z pewnością nie obędzie się bez ograniczenia zatrudnienia.
- Zmiany, jakie planujemy będą oznaczać kontynuację redukcji zatrudnienia firmy, która może sięgnąć nawet 12 tys. osób - wyjaśnia Piotr Muszyński, dyrektor pionu kontaktów z klientami w TP SA. - Nie możemy jednak zapomnieć, że nadal będziemy zatrudniać 50 tys. pracowników.
Zamiast pracowników TP SA kontakty z klientami będą możliwe za pośrednictwem bezpłatnych infolinii: 95 76 i 0-800 100 800.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Inflacja będzie rosnąć, nawet do 6 proc.

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto