Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Odrażająca reklama? "To dobra promocja"

annqa
annqa
Reklama firmy Car Project jednych szokuje, drugich oburza. A ...
Reklama firmy Car Project jednych szokuje, drugich oburza. A ... www.facebook.com/Stowarszyszenie Twoja Sprawa
Otyła kobieta w bikini na masce samochodu, a obok napis "Na co się patrzysz? Nie widziałeś czystego auta?".

Baner firmy Car Project  można zobaczyć przy ulicy Piekarniczej w Gdańsku, naprzeciwko Carrefoura. Opinie na jej temat są różne, nie brakuje jednak negatywnych. Stowarzyszenie Twoja Sprawa, która walczy o to, by z przestrzeni publicznej znikały reklamy wulgarne lub szkodliwe dla dzieci, dostało wiele maili w tej sprawie.

- Maili było naprawdę dużo. Większość osób, która do nas napisała, uważa, że reklama jest zbyt wulgarna i nie powinna wisieć w miejscu obok którego codziennie przechodzi wiele dzieci. Nie chodzi tu o rozmiar, jaki nosi ta pani, tylko o to, że jest niemal naga - tłumaczy Rafał Porzeziński, ze Stowarzyszenia Nasza Sprawa. - Osoby, które zwróciły się do nas z tą sprawą, skierowaliśmy do Rady Reklamy. My nie zajmujemy się nią bezpośrednio.

Reklama nie zniknie

Co na to Marcin Mikulski, właściciel firmy? Biznesmen nie sądzi, aby ich anonse mogłyby w jakikolwiek sposób kogoś urazić. Twierdzi, że od dwóch lat zamieszcza reklamy przy ulicy Piekarniczej i zastanawia się, skąd nagle wokół jego projektu zebrała się medialna burza.

- Mam dość medialnego szumu wokół całej tej sprawy. Nie widzę nic złego w tym, co robimy. Media oraz ludzie zrobili z tego wielką nagonkę, a przecież tu nie ma żadnego problemu - uważa Marcin Mikulski i dodaje, że nie zamierza rezygnować z tej formy promowania swej myjni. 

"Ludzie lubią tworzyć problemy tak naprawdę z niczego".

Mikulski otrzymuje codziennie wiadomości od ludzi dotkniętych całą sytuacją. Dziwi go fakt, że organizacje z Poznania i Łodzi interesują się tym, co się dzieje w jego firmie, nie zapomina też o Stowarzyszeniu Twoja Sprawa, którzy na Facebooku proszą użytkowników o reakcję na tę reklamę.

Właściciel jest oburzony także zachowaniem mediów. Uważa, że jego reklama jest kwestią indywidualnego podejścia każdego człowieka, a "ludzie lubią tworzyć problemy tak naprawdę z niczego".

- Mój stosunek pozostanie niezmienny. Nie będziemy odchodzić od takich reklam, które się sprawdzają - dodaje mężczyzna.

Co sądzicie o bannerze przy ulicy Piekarniczej? Czekamy na Wasze komentarze!


Czytaj więcej o "wyjątkowych" reklamach w Trójmieście:

 

Polecamy w MMTrojmiasto.pl


Photo Day 18.0: Zobacz zdjęcia supernowoczesnego terminala

Konkursy. Śledź bloga i wygrywaj!


Dodawaj zdjęcia i promuj się za darmo

Zobacz stronę główną MM

MMTrojmiasto.pl to portal informacyjno społecznościowy. Jeżeli masz pomysł na artykuł, fotoreportaż lub materiał wideo po prostu stwórz go i opublikuj w MM-ce. Jeżeli masz jakiekolwiek wątpliwości, odezwij się do nas na [email protected], a na pewno Ci pomożemy i doradzimy!
emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Bydgoska policja pokazała filmy z wypadków z tramwajami i autobusami

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto