Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Pętla Łostowice - Świętokrzyska. Rusza nowy Punkt Obsługi Klienta ZTM [ZDJĘCIA]

opr. Tamina
Czwarty punkt, w którym obsługiwani będą klienci gdańskiego ZTM otwarto w środę na terenie pętli Łostowice - Świętokrzyska.

W środę otwarty został Punkt Obsługi Klienta nr 4 ZTM na nowej pętli tramwajowej Łostowice - Świętokrzyska.

- Obsługiwać go będzie na stałe dwóch pracowników - poinformował Jerzy Dobaczewski, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. - W punkcie złożymy wniosek o kartę miejską i kartę dużej rodziny, doładujemy ją biletami okresowymi, kupimy bilety jednorazowe oraz złożymy reklamację dotyczącą kart miejskich. Tak jak w innych punktach i automatach biletowych możliwa jest płatność kartami.

Punkt ZTM będzie czynny w poniedziałki, czwartki i piątki w godz. 07:30 – 14:30, a we wtorki i środy w godz. 10:30 – 17:30.

Zobacz zdjęcia: Nowa linia tramwajowa do Świętokrzyskiej [ROZKŁAD, PRZYSTANKI, ZMIANY]
Rewolucja komunikacyjna na górnych tarasach! - zobacz filmy i zdjęcia!

NIEZBĘDNIK KLIENTA GDAŃSKIEJ KOMUNIKACJI - sprawdź!

Wykaz punktów Obsługi Klienta ZTM

Punkt Obsługi Klienta nr 1

Gdańsk-Chełm, ul. Witosa 12 (pętla tramwajowa)

wt., śr., pt. 07.30 – 14.30

pon., czw. 10.30 – 17.30

Soboty i niedziele – nieczynne

tel. 58 782-49-28

- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej

- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi

- przyjmowanie wniosków o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny

- sprzedaż biletów jednorazowych

- rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich

Punkt Obsługi Klienta nr 2

Gdańsk Wrzeszcz, ul. Grunwaldzka 8

Punkt czynny w dni powszednie:

pon., śr., 10.30 – 17.30

wt., czw., pt. 07.30 – 14.30

Soboty i niedziele – nieczynne

tel. 58 341-18-26

- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej

- przyjmowanie wniosków o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny

- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi

- sprzedaż biletów jednorazowych

- rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich

Punkt Obsługi Klienta nr 3

Tunel Dworzec-PKP Gdańsk-Główny

Punkt czynny w dni powszednie:

pon - pt.: 7:00 - 19:00

W DNIACH 17 i 18 MAJA

PUNKT OBSŁUGI KLIENTA BĘDZIE CZYNNY DO GODZ. 15.00

- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej

- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi

- sprzedaż biletów jednorazowych

Punkt Obsługi Klienta nr 4

Gdańsk-Chełm, ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa)

pon., czw., pt. 07.30 – 14.30,

wt., śr. 10.30 – 17.30

soboty i niedziele – nieczynne

tel. 58 350-90-23

- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej

- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi

- przyjmowanie wniosków o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny

- sprzedaż biletów jednorazowych

- rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich

Codziennie rano najświeższe informacje z Gdańsk prosto na Twoją skrzynkę e-mail. Zapisz się do newslettera!
od 12 lat
Wideo

Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto