W środę otwarty został Punkt Obsługi Klienta nr 4 ZTM na nowej pętli tramwajowej Łostowice - Świętokrzyska.
- Obsługiwać go będzie na stałe dwóch pracowników - poinformował Jerzy Dobaczewski, dyrektor Zarządu Transportu Miejskiego w Gdańsku. - W punkcie złożymy wniosek o kartę miejską i kartę dużej rodziny, doładujemy ją biletami okresowymi, kupimy bilety jednorazowe oraz złożymy reklamację dotyczącą kart miejskich. Tak jak w innych punktach i automatach biletowych możliwa jest płatność kartami.
Punkt ZTM będzie czynny w poniedziałki, czwartki i piątki w godz. 07:30 – 14:30, a we wtorki i środy w godz. 10:30 – 17:30.
Zobacz zdjęcia: Nowa linia tramwajowa do Świętokrzyskiej [ROZKŁAD, PRZYSTANKI, ZMIANY]
Rewolucja komunikacyjna na górnych tarasach! - zobacz filmy i zdjęcia!
NIEZBĘDNIK KLIENTA GDAŃSKIEJ KOMUNIKACJI - sprawdź!
Wykaz punktów Obsługi Klienta ZTM
Punkt Obsługi Klienta nr 1
Gdańsk-Chełm, ul. Witosa 12 (pętla tramwajowa)
wt., śr., pt. 07.30 – 14.30
pon., czw. 10.30 – 17.30
Soboty i niedziele – nieczynne
tel. 58 782-49-28
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej
- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi
- przyjmowanie wniosków o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny
- sprzedaż biletów jednorazowych
- rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich
Punkt Obsługi Klienta nr 2
Gdańsk Wrzeszcz, ul. Grunwaldzka 8
Punkt czynny w dni powszednie:
pon., śr., 10.30 – 17.30
wt., czw., pt. 07.30 – 14.30
Soboty i niedziele – nieczynne
tel. 58 341-18-26
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej
- przyjmowanie wniosków o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny
- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi
- sprzedaż biletów jednorazowych
- rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich
Punkt Obsługi Klienta nr 3
Tunel Dworzec-PKP Gdańsk-Główny
Punkt czynny w dni powszednie:
pon - pt.: 7:00 - 19:00
W DNIACH 17 i 18 MAJA
PUNKT OBSŁUGI KLIENTA BĘDZIE CZYNNY DO GODZ. 15.00
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej
- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi
- sprzedaż biletów jednorazowych
Punkt Obsługi Klienta nr 4
Gdańsk-Chełm, ul. Świętokrzyska 15 (pętla tramwajowa)
pon., czw., pt. 07.30 – 14.30,
wt., śr. 10.30 – 17.30
soboty i niedziele – nieczynne
tel. 58 350-90-23
- przyjmowanie wniosków o wydanie karty miejskiej
- doładowanie kart miejskich biletami okresowymi
- przyjmowanie wniosków o wydanie lub przedłużenie karty dużej rodziny
- sprzedaż biletów jednorazowych
- rozpatrywanie reklamacji dotyczących kart miejskich
Stop agresji drogowej. Film policji ze Starogardu Gdańskiego
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?