Po raz 9 wybraliśmy Top Produkt Pomorza. Sprawdź kto zwyciężył w naszym plebiscycie!

Agnieszka Szczecka
Top Produkt to plebiscyt "Dziennika Bałtyckiego", który od lat wyłania najlepsze na Pomorzu produkty. A mamy ich w naszym regionie sporo i, jak się okazało podczas trwania plebiscytu, Pomorzanie doceniają to co nasze, regionalne! I chcą się tym chwalić.

W tym roku po raz dziewiąty już zaprosiliśmy do udziału w plebiscycie Czytelników, internautów i szanowne grono Kapituły. Nad wyłonieniem najlepszego Top Produktu Pomorza za rok ubiegły pracowało wiele osób. Przede wszystkim Państwo, którzy najpierw przysyłaliście do redakcji "Dziennika Bałtyckiego" swoje propozycje najlepszych produktów. Jak informowaliśmy, na liście zgłoszeń znaleźć się mogły zarówno artykuły spożywcze, kosmetyczne, odzież, galanteria skórzana, artykuły budowlane, jak i produkty niematerialne - oferty dla klientów, pakiety czy konkretne usługi. Warunek był jeden - musiały być to produkty pomorskie. Spośród bardzo wielu zgłoszeń wybraliśmy ścisłą czołówkę 12 produktów. Znalezienie się w gronie 12 nominacji to już niemały zaszczyt i docenienie przez Pomorzan danej marki.

Top Produkt Pomorza - głosowanie SMS - sprawdź wyniki!

Plebiscyt Top Produkt Pomorza - głosowanie internetowe - sprawdź wyniki

Podobnie jak w latach poprzednich, Top Produkt wybierały równolegle trzy gremia: Kapituła konkursowa, Czytelnicy oraz internauci. Już podczas zliczania głosów widać było zaciętą walkę o tytuł.

Ale po kolei. Członkowie Kapituły przyznawali poszczególne punkty produktom, które ich zdaniem są najlepszą wizytówką naszego regionu. W tym głosowaniu, najważniejszym, zdecydowane pierwsze miejsce zajął konkurs "Gdyński Biznesplan" zgłoszony przez Gdyńskie Centrum Wspierania Przedsiębiorczości z ramienia miasta Gdynia. W konkursie, organizowanym nieprzerwanie od 2003 roku, wzięło udział ponad 3 tys. osób! Zwycięzcy poszczególnych edycji otrzymują swoistą przepustkę do świata biznesu - znakomite rekomendacje i wsparcie licznych instytucji. Tę dbałość miasta o rozwój przedsiębiorczości, czynioną z coraz większym rozmachem, doceniła właśnie Kapituła.

Czytelnicy głosowali na kuponach, które zamieszczane były codziennie w czasie trwania plebiscytu na łamach "Dziennika Bałtyckiego". Do naszej redakcji trafiło ponad pół tysiąca kuponów z uzasadnieniami.

W tym głosowaniu zdecydowane pierwsze miejsce zajął Kaszubski Park Miniatur Doroty i Grzegorza Skrzypkowskich. Chociaż zacięta walka na kupony o palmę pierwszeństwa z konkursem "Gdyński Biznesplan" trwała do ostatniego dnia, Czytelnicy wybrali ten nietypowy park rozrywki dla młodszych i starszych położony na malowniczych Kaszubach, 13 km od Kartuz - w Stryszej Budzie. Na odwiedzających czeka tam ponad 40 makiet zabytków z Kaszub, Polski i świata w skali 1:25, rozmieszczonych pod gołym niebem. A w Bajkowej Krainie dzieci spotkają 60 postaci ze świata bajek i baśni!

Czytelnicy docenili też Truskawkę kaszubską, która stała się sławna, gdy znalazła się na stołach podczas inauguracji polskiej prezydencji w Unii Europejskiej.
Internauci zaś, w czasie trwania plebiscytu, głosowali na stronie www.naszemiasto.pl . Tutaj rozegrał się prawdziwy pojedynek pomiędzy Matlandią Gdańskiego Wydawnictwa Oświatowego, a Kompleksem Sportowo-Treningowym Gminnego Ośrodka Turystyki i Sportu w Gniewinie. Pierwsze miejsce przypadło ostatecznie Matlandii, innowacyjnemu programowi do nauki matematyki. Zgodnie z koncepcją edutainment, czyli nauki przez zabawę, twórcy programu połączyli treści matematyczne, zgodne z programem nauczania w szkole, z atrakcyjną dla dzieci formą animowanych historii i fabułą gry komputerowej. Praca z Matlandią przekonała już wielu uczniów do nauki matematyki, a nauczycieli do wykorzystywania nowoczesnych technologii na lekcjach.

Po kolejnej edycji naszego plebiscytu nasuwa się więc ważny wniosek - mamy na Pomorzu ogromne bogactwo wspaniałych, wartościowych i jakże różnorodnych produktów. Warto je poznać i z nich korzystać, do czego gorąco Państwa namawiamy!

Patronat honorowy nad konkursem objął Mieczysław Struk, marszałek województwa pomorskiego.

Partnerami wydania są Loża Gdańska Business Centre Club oraz Grupa Lotos SA.

Kto ma szansę na lepszą pracę?

Wideo

Komentarze 1

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

m
markamiasto.pl

Poniżej trochę informacji nt sytuacji gospodarczej miast Gdańsk, Gdynia, Słupsk.

Dodaj ogłoszenie

Wykryliśmy, że nadal blokujesz reklamy...

To dzięki reklamom możemy dostarczyć dla Ciebie wartościowe informacje. Jeśli cenisz naszą pracę, prosimy, odblokuj reklamy na naszej stronie.

Dziękujemy za Twoje wsparcie!

Jasne, chcę odblokować
Przycisk nie działa ?
1.
W prawym górnym rogu przegladarki znajdź i kliknij ikonkę AdBlock. Z otwartego menu wybierz opcję "Wstrzymaj blokowanie na stronach w tej domenie".
krok 1
2.
Pojawi się okienko AdBlock. Przesuń suwak maksymalnie w prawą stronę, a nastepnie kliknij "Wyklucz".
krok 2
3.
Gotowe! Zielona ikonka informuje, że reklamy na stronie zostały odblokowane.
krok 3