Jak wiadomo, w Polsce tego typu reklamy są zabronione przez prawo. Co prawda owe bandy były zainstalowane po stronie, na którą padały kamery duńskie, jednak w polskim przekazie również były one widoczne.
- Przeprowadzona analiza materiałów wideo wykazała, że na banerach wyświetlana była nazwa firmy oferującej zawieranie zakładów wzajemnych. Publiczne rozpowszechnianie reklamy zakładów wzajemnych jest naruszeniem art. 29 ust. 1 Ustawy o grach hazardowych - mówi "Przeglądowi Sportowemu" Marcin Daczko z gdyńskiej Izby Celnej, która prowadzi obecnie śledztwo w tej sprawie.
Od całej sprawy próbuje się odciąć Polski Związek Piłki Nożnej.
- PZPN w żaden sposób nie uczestniczył w negocjowaniu i zawieraniu opisanych powyżej umów, dotyczących. emisji reklam firmy hazardowej Tipico - podkreślił rzecznik prasowy związku Jakub Kwiatkowski.
Źródło:Przegląd Sportowy
Wywiad z prezesem Jagiellonii Białystok Wojciechem Pertkiewiczem
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?