Borykający się z problemami finansowymi GUM otrzymał 2,75 mln zł, które zostaną przeznaczone na multimedialne wyposażenie Centrum Naukowo-Badawcze Medycyny Laboratoryjnej.
Natomiast Gdańska Organizacja Turystyczna otrzymała 2,08 mln zł dofinansowania na projekt "Promocji turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" przygotowywany przez Gdańsk Convention Bureau. Gdańsk będzie reklamowany w Polsce i za granicą jako nowoczesne miasto, wspierające biznes.
- Bardzo nas cieszy to dofinansowanie, bowiem do tej pory Gdańsk nie był promowany w ten sposób - mówi Jakub Dzięgielewski z GCB. - Pieniądze zostaną przeznaczone na szeroką reklamę, m.in. na targach międzynarodowych. Powstanie również film i katalog reklamowy.
Realizowany do 2011 roku projekt zakłada także stworzenie portalu internetowego o tematyce turystyki biznesowej, przeprowadzenie badań, organizację szkoleń i wyjazdów dla branżowych dziennikarzy i pracowników biur podróży.
FROG 2009 | Wakacje w Trójmieście | Baltic Arena | Photo Day | Kino | Żużel |
Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?