Nasza Loteria NaM - pasek na kartach artykułów

Prawie 3 mln zł na kampanię reklamową Gdańska

Aneta Niezgoda
Aneta Niezgoda
Marszałek Jan Kozłowski podpisał umowy o dofinansowaniu dwóch trójmiejskich inwestycji Gdańskiego Uniwersytetu Medyczny oraz Gdańskiej Organizacji Turystycznej. Instytucje dostaną łącznie około 5 mln złotych.

Borykający się z problemami finansowymi GUM otrzymał 2,75 mln zł, które zostaną przeznaczone na multimedialne wyposażenie Centrum Naukowo-Badawcze Medycyny Laboratoryjnej.

Natomiast Gdańska Organizacja Turystyczna otrzymała 2,08 mln zł dofinansowania na projekt "Promocji turystyki biznesowej jako markowego produktu Gdańska i Pomorza" przygotowywany przez Gdańsk Convention Bureau. Gdańsk będzie reklamowany w Polsce i za granicą jako nowoczesne miasto, wspierające biznes.

- Bardzo nas cieszy to dofinansowanie, bowiem do tej pory Gdańsk nie był promowany w ten sposób - mówi Jakub Dzięgielewski z GCB. - Pieniądze zostaną przeznaczone na szeroką reklamę, m.in. na targach międzynarodowych. Powstanie również film i katalog reklamowy.

Realizowany do 2011 roku projekt zakłada także stworzenie portalu internetowego o tematyce turystyki biznesowej, przeprowadzenie badań, organizację szkoleń i wyjazdów dla branżowych dziennikarzy i pracowników biur podróży.

emisja bez ograniczeń wiekowych
Wideo

Strefa Biznesu: Uwaga na chińskie platformy zakupowe

Dołącz do nas na Facebooku!

Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!

Polub nas na Facebooku!

Kontakt z redakcją

Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?

Napisz do nas!

Polecane oferty

Materiały promocyjne partnera
Wróć na gdansk.naszemiasto.pl Nasze Miasto