Prezes Urzędu Regulacji Telekomunikacji i Poczty nakazał Telekomunikacji Polskiej SA usunięcie w ciągu 90 dni wielu nieprawidłowości w działaniu "Błękitnej Linii".
URTiP przeprowadził kontrolę w okresie od 20 stycznia do 15 kwietnia. Kontrola wykazała, że "Błękitna Linia TP" wciąż nie funkcjonuje prawidłowo. URTiP podał kilka przykładów naruszenia prawa z zakresu telekomunikacji. Przykładowo w okresie od 1 stycznia do 21 marca, w wymaganym terminie 30 dni nie zostało załatwionych 34 proc. zamówień na przeniesienie abonenckiej stacji telefonicznej. Prezes URTiP nakazał TP SA usunięcie stwierdzonych naruszeń. Jeśli nie zostaną usunięte we wskazanym terminie, możliwe będzie podjęcie dalszych działań, zmierzających do nałożenia kar pieniężnych. TP SA przysługuje prawo do wystąpienia z wnioskiem o ponowne rozpatrzenie sprawy, a następnie do złożenia skargi do Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Warszawie.
Strefa Biznesu: Zwolnienia grupowe w Polsce. Ekspert uspokaja
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?